تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

اعزام زائران استان البرز به خانه خدا از فرودگاه پیام محقق می شود

  • کد خبر : 33050
  • 20 فروردین 1393 - 11:40
اعزام زائران استان البرز به خانه خدا از فرودگاه پیام محقق می شود

اوحدی در خصوص امکان اعزام زائران استان البرز به خانه خدا از فرودگاه پیام گفت: بله ما قصد داریم که این اتفاق در استان شکل بگیرید و زائرین البرزی از امکاناتی که در همین استان وجود دارد استفاه کنند .

سرویس استانی «کمال مهر» ؛صبح امروز(چهارشنبه) اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با هئیت همراه وارد استان البرز شد و در اولین حضور خود با آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج  دیدار کرد.

اوحدی علت حضور خود را بررسی مسائل سازمان حج زیارت عنوان کرد و گفت: بدلیل تازه تاسیس بودن استان البرز جهت بررسی مسائل و مشکلات احتمالی به استان سفر نموده است.

در حاشیه این دیدار رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به خبرنگار «کمال مهر» در خصوص امکان  اعزام زائران استان البرز از فرودگاه پیام به خانه خدا گفت: بله ما قصد داریم که این اتفاق در استان شکل بگیرید و زائرین البرزی از امکاناتی که در همین استان وجود دارد استفاه کنند .

اوحدی در ادامه افزود : امروز قصد داریم از فرودگاه پیام در مهرشهر دیدن کنیم و پس از بررسی امکانات فرودگاه با دریافت مجوز از سازمانی هواپیمایی کشور این امر در استان البرز محقق گردد.

 گفتنی است هم اکنون جلسه رئیس سازمان حج و زیارت با استاندار البرز در حال برگزاری است و پس از آن با حضور در اداره کل حج و زیارت استان البرز به بررسی مسائل حج و زیارت استان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x