تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ملی‌پوشان از ۲۰ فروردین استارت می‌زنند

  • کد خبر : 32786
  • 19 فروردین 1393 - 8:52
ملی‌پوشان از ۲۰ فروردین استارت می‌زنند

داریوش دلفانی از برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال از ۲۰ فروردین در تهران خبر داد و اظهار داشت: به دنبال قهرمانی در کشورمان هستیم.

کمال مهر:داریوش دلفانی رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا ، گفت: انجمن فوتبال ناشنوایان جهت حضور پر قدرت تیم ملی در مسابقات آسیا اقیانوسیه برنامه‌های منظم را طراحی کرده است. برپایی اردوهای داخلی و برون مرزی از برنامه‌های انجمن برای تیم ملی است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان جهت آمادگی در مسابقات آسیا- اقیانوسیه نخستین اردوی خود را از ۲۰ فروردین درتهران آغاز می‌کند. انجمن اسفند ماه ۹۲ بازیکنان حرفه‌ای و برتر را جهت حضور در اردو انتخاب کرده است از این رو نخستین اردوی تیم ملی با حضور افراد منتخب برپا می‌شود.

دلفانی تصریح کرد: طبق برنامه انجمن فوتبال ناشنوایان و هم دوم اردوی تمی ملی در شهرستان کهکیلویه و بویر احمر شهر یاسوج با حضور افراد برتر و منتخب نخستین اردو برپا می‌شود. البته انجمن قصد دارد تا شروع مسابقات آسیا- اقیانوسیه که در آبان ماه برگزار می‌شود چهار اردوی آمادگی برای ملی‌پوشان برپا کند.

رئیس انجمن فوتبال ادامه داد: اردوهای تیم ملی هر ماه و به مدت ۱ هفته برگزار می‌شود، البته هر قدر به مسابقات آسیا- اقیانوسیه نزدیکمی‌شویم زمان اردوها بیشتر می‌شود.

وی افزود: انجمن فوتبال با بحران، مشکلات مالی مواجه است امیدواریم با همیاری افراد خیر و حامیان مالی مناسب مشکلات موفقیت تیم ملی را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: جزیره کیش میزبان مسابقات آسیا- اقیانوسیه است. برای موفقیت تیم ملی خواهان برپایی اردوی برون مرزی هستیم. البته در این خصوص منتظر مکان پیشنهادی مسئولان تیم ملی هستیم. به عنوان رئیس انجمن با تصمیم مسئولان تیم ملی و حسن روشنی مسئول فنی تیم ملی برای موفقیت تیم ملی، قهرمانی در مسابقات آسیا- اقیانوسیه موافق هستم و از آنها حمایت می‌کنم.

دلفانی افزود: تیم ملی فوتبال ناشنوایان آبان ماه سال جاری مسابقات آسیا- اقیانوسیه را در جزیره کیش در پیش دارد. تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان همیشه یکی از تیم‌های قدرتمند محسوب شده است از این رو انجمن و مسئولان تیم ملی فقط در پی کسب قهرمانی در این مسابقات است. کسب عنوان از قهرمانی برای تیم ملی از آن جایی که مسابقات در کشورمان برگزار می‌شود نتیجه‌ای نامطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آسیا- اقیانوسیه جواز حضور و شرکت در مسابقات المپیک و جهانی است از این رو تاکنون ۱۲ تیم برای شرکت در مسابقات آسیا- اقیانوسیه در کیش اعلام آمادگی کرده‌اند. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت نکنند اجازه شرکت در مسابقات المپیک و جهانی را ندارند لذا مسابقات آسیا- اقیانوسیه از جهات بسیاری حائز اهمیت است. امیدواریم که در کشورمان عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

دلفانی ادامه داد: قهرمانی در مسابقات آسیا- اقیانوسیه مهم ترین هدف تیم ملی و انجمن است. لذا همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا سبب افتخار تیم ملی فوتبال شویم و در این راه نیازمند حمایت مسئولان و خیرین هستیم.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x