تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

امروز کمیته‌ای ۳ نفره برای بررسی برخورد محافظ “اشتون” با خبرنگار سیما به اصفهان سفر می‌کنند

  • کد خبر : 32878
  • 19 فروردین 1393 - 15:51
امروز کمیته‌ای ۳ نفره برای بررسی برخورد محافظ “اشتون” با خبرنگار سیما به اصفهان سفر می‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: کمیته ۳ نفره برای بررسی برخورد محافظ “اشتون” با خبرنگار صدا و سیما امروز به اصفهان سفر می‌کنند.

کمال مهر:”محمد حسن آصفری” نماینده مردم اراک ؛ با اشاره به پیگیری کمیته ۳ نفره کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت برخورد محافظ “کاترین اشتون” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با خبرنگار صدا و سیما، اظهار داشت: بنده به همراه آقای “سید حسین نقوی حسینی” نماینده ورامین و “محمد صالح جوکار”، عضو این کمیته سه نفره هستیم و قرار است به منظور پیگیری و بررسی این مسئله، امروز سه‌شنبه به اصفهان سفر کنیم.
وی افزود: قرار است در این سفر ضمن دیدار با مسئولان استانی، دیدار و نشستی نیز با مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان داشته باشیم، همچنین در این سفر خبرنگار صدا و سیما نیز حضور دارد.

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر رسمی خود به جمهوری اسلامی ایران، ۱۹ اسفند ماه ۹۲ سفر یک روزه شخصی به اصفهان برای بازدید از اماکن تاریخی این شهر داشت که یکی از خبرنگاران صدا و سیما هنگام فیلمبرداری از خانم اشتون با یکی از محافظین وی درگیری پیدا کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x