تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اعزام مبلغین روحانی به روستاهای استان البرز

  • کد خبر : 32807
  • 19 فروردین 1393 - 9:50
اعزام مبلغین روحانی به روستاهای استان البرز

حجت‌الاسلام محمدی:با اعزام مبلغین روحانی به روستاهای استان البرز مسائل دینی و فرهنگی و تبلیغی این مناطق مرتفع می شود.

به گزارش گروه فرهنگی «کمال مهر» ؛حجت‌الاسلام محمدی کارشناس مسئول امور مبلغین ومساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز درخصوص فعالیتهای تبلیغی سال جدید به خبرنگار ما گفت:

همانطور که مستحضر هستید امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ، و سازمان تبلیغات  نیز خود را به عنوان پیشکار مسائل فرهنگی خود را ملزم دانسته که در این عرصه به خواسته های رهبری لبیک بگوید. لذا در سال جدید تمام اهتمام خود را در این زمینه به کار خواهیم بست

وی در خصوص برنامه های امور مبلغین در سال جدید اظهار داشت :  در حوزه امورمبلغین قرار است ، در روستاهای کم  جمعیت که بالغ بر ۸۷ روستا در استان می باشد سعی خواهیم کرد به تمام این روستا ها مبلغ اعزام نمائیم . تا در مسائل دینی و فرهنگی و تبلیغی مشکلات این مناطق مرتفع شود.

حجت الاسلام محمدی در خصوص طرح ویژه مبلغین گروه های جهادی  به خبرنگار ما گفت: شبهای جمعه اعزام گروه های جهادی به روستا ها را در دستور کار داریم که مبلغین بصورت تبلیغی به این روستاها اعزام می شوند و ویژه برنامه هایی را در مساجد برگزار می نمایند.

این کارشناس فرهنگی  مهم ترین رویکرد امور مبلغین در سال ۹۳ در استان البرز را استفاده از روحانیون بومی عنوان و تصریح کرد:در استان البرز  بیش از ۱۰۰۰ روحانی بومی جهت تبلیغ وجود دارد و  رویکرد جدی ما استفاده این از ظرفیتها برای  پیشبرد مسائل تبلیغی و فرهنگی در سطح جامعه می باشد که اصلی ترین خواسته ما در این امور جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در مساجد می باشد .
در پایان حجت الاسلام محمدی از برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات استان البرز خبر داد و گفت: جهت آموزش  ائمه جماعات در سطح استان و هم روحانیون طرح هجرت در روستاها دوره های هم افزایی تبلیغی و با رویکرد جذب بیش از پیش جوانان در مساجد در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x