تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

کمبود آب، دوی نیمه ماراتن انگلیس را لغو کرد

  • کد خبر : 32598
  • 18 فروردین 1393 - 15:54
کمبود آب، دوی نیمه ماراتن انگلیس را لغو کرد

برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن در انگلیس به علت کمبود آب آشامیدنی برای دوندگان لغو شد.

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر؛روزنامه فرانسوی لو پوئن در اینترنت نوشت: برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن در شفیلد واقع در منطقه شرجی شمال انگلیس روز یکشنبه در واپسین دقایق  لغو شد زیرا  به اندازه کافی آب آشامیدنی برای دوندگان وجود نداشت. لغو این مسابقه که برخلاف نظر پلیس صورت گرفت موجب هجوم اعتراض‌آمیز دوندگان شد که مردم نیز از آنان حمایت کردند.
برگزار کنندگان این مسابقه اعلام کردند از اینکه به علت مشکل در تامین آب،  برگزاری مسابقه امسال را لغو کرده اند بسیار متاسفند و این موضوع را« خیانت » از سوی مسئول تامین آب مسابقه توصیف کردند.
خبر لغو برگزاری مسابقه فقط دقایقی قبل از زمان شروع آن اعلام  و موجب هرج و مرج در محل شروع حرکت دوندگان شد و پلیس با قرار دادن موانعی تلاش کرد از هجوم حدود ۶۰۰۰ ثبت نام کننده به مسیر برگزاری مسابقه جلوگیری کند. با وجود این شمار زیادی از دوندگان توانستند از موانع پلیس عبور کنند و وارد مسیر برگزاری مسابقه شوند. در مسیر عبور دوندگان، مردم با خرید بطری‌های آب از فروشگاه‌ها آب مورد نیاز را برای آنان تامین می‌کردند. سرانجام پلیس در برابر یورش دوندگان مجبور به عقب نشینی شد. یکی از مسئولان پلیس محلی گفت ما تشخیص دادیم که اجازه دادن به دوندگان برای دویدن خطر کمتری در مقایسه با مقابله با آنان دارد. سرانجام پیش از آنکه نفر اول این مسابقه که به طور غیر رسمی برگزار شد از خط پایان بگذرد مسئولان برگزاری اعلام کردند آب مورد نیاز تامین شده است. این ماجرا در شبکه های اجتماعی بسیار مضحک توصیف شده و درخصوص آن کامنت‌های سرگرم کننده و همچنین کامنت‌های خشم آلودی نوشته شده است.
“توبی اسپنسر” که پیش از دیگران از خط پایان عبور کرده است گفت: این اولین و آخرین باری است که در شفیلد می دوم.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x