تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آخرین گفتگو و درخواست شهید «محسن صابر» از مردم

  • کد خبر : 32476
  • 18 فروردین 1393 - 3:46
آخرین گفتگو و درخواست شهید «محسن صابر» از مردم

آخرین گفتگوی جانباز قطع نخاعی «محسن صابر» با کمال مهر می باشد که روز گذشته(یکشنبه)۱۷فروردین۹۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد و در ادامه می خوانید…

گروه فرهنگ شهادت «کمال مهر»؛ گفتگوی  ذیل تکرار خبر[highlight color=”eg. yellow, black”]{«محسن صابر» جانباز قطع نخاعی :اصلی ترین ناقصان حقوق بشر غربی ها هستند} [/highlight] می باشد که  توسط خبرنگار «کمال مهر» و بهمراه تیم مستند ساز «روایت عشق»  روز قبل از اعزام این شهید بزرگوار به شیراز جهت پیوند کبد تهیه شده است که در ادامه می خوانید؛

kamalemehr.ir001_001

شرح ماجرای مجروحیت

محسن صابر مجروح جنگی که بیش از ۲۰  سال است  در بستر خوابیده است؛ واین روزها وضعیت مناسبی ندارد و به سختی در خصوص مجروحیتش به خبرنگار ما گفت: در مجروحیت اولم ،  پای راستم  را از دست دادم و بعد از انتقال به بیمارستان بعلت شدت خون ریزی به من  خون تزریق کردند ، بعد از بهبودی مجدداً به منطقه رفتم که در این مرحله دچار قطع نخاع شدم .

تزریق خون آلوده در بیمارستان

این جانباز قطع نخاعی در ادامه گفت: ۵سال پیش متوجه شدم که هپاتیت دارم و بعد از بررسی های که انجام شد متوجه شدم ،خونی که به من در آن مقطع تزریق شده  از خون های آلوده ای که از فرانسه وارد  و ناقل هپاتیت بود به من تزریق کرده اند.

گفتنی است شرکت فرانسوی”مریو”  که در خلال سالهای جنگ ایران و عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۴) با صادر کردن خونهای آلوده به ایران منجر به انتقال ویروس هپاتیت و بیماری ایدز (HIV) و  ابتلای عده‌ای به این بیماریها شدند.

حقوق بشر برای آمریکایی ها و متحدانش قابل درک نیست/انسان در نگاه این کشورها ابزاری است

محسن صابر در خصوص نقص حقوق بشر توسط آمریکا و متحدانش گفت: در اصل حقوق بشر در چهارچوب قواعد انسانی برای این کشورها قابل درک نیست و فقط حرف است. و جنایاتی که این ها مخصوصاً آمریکا ، اسراییل ، انگلیس در طول تاریخ انجام داده اند خود گواه این مسئله است .

 وی ادامه داد : شما اگر جنایات این کشور ها اعم از ترور ، قتل عام ، تجاوز، حمله نظامی، داشتن تسلیحات کشتار جمعی و… را بشمارید نشان می دهد که مفهوم اصلی “انسان” از نگاه این کشورها فقط جنبه ابزاری دارد؛ و اصلی ترین ناقصان حقوق بشر همین کشورها هستند.

اتفاقات آخرالزمانی و پیروی از رهبری

صابر در صحبت هایش در خصوص و ضعیت جنگ در سوریه و اتفاقات در شوری سابق “روسیه” اظهار داشت: این اتفاقات آخر الزمانی است و شرایطی است که ما باید هرچه بیشتر هشیار باشیم ، پیرو رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم.

آخرین درخواست از مردم

این جانباز قطع نخاعی در سخنان پایانی خود با مردم درخواستی را مطرح کرد و گفت:
«به مردم بگوید تحت هیچ شرایطی ولایت را تنها نگذارند»

001(kamalemehr.ir)محسن-صابر_004

[highlight color=”eg. yellow, black”]گفتنی است  روز گذشته(یکشنبه)۱۷فروردین۹۳ این جانباز سرافراز به درجه رفیع شهادت نائل شد.[/highlight] روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عرفان بابایی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ق٫ظ

خدا بیامرزدش من و بقیه بچه های هیت غسل و کفننش امشب کردیم

عمارنامه
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/42910
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.irinfo@ammarname.ir
یا علی

2
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x