تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

ماجرای پولی که روحانی از احمدی‌نژاد گرفت

  • کد خبر : 32650
  • 18 فروردین 1393 - 16:46

در حالی که بسیاری از مسئولین متمول فعلی در دولت قبلی از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز چشم‌پوشی نکرده‌اند، دولت چگونه انتظار دارد افرادی با توانایی‌های مالی به مراتب پایین‌تر این اقدام را انجام دهند؟

 

به گزارش کمال مهر، به نقل از صراط،در شرایطی که تلاش دولتی ها برای تشویق و دعوت مردم به انصراف از دریافت یارانه نقدی به اوج رسیده است، ابهامات ماجرای انصراف حسن روحانی از دریافت یارانه نقدی همچنان باقی است.
خبر مذکور چندی پیش با آب و تاب فراوان در رسانه های متعلق به جناح دولت منتشر شد اما این اقدام ناشیانه بیش از اینکه تبلیغ به نفع انصراف از یارانه باشد، در ایجاد ابهاماتی جدید موثر واقع شد.
سوال پیش آمده این بود که آیا روحانی، تا زمان انصراف یعنی بهمن ماه ۹۲ یارانه دریافت می‌کرده است؟ و سوال جدی تر این است که اگر روحانی، یا هریک از مسئولان فعلی دولت تدبیر و امید تا به حال یارانه دریافت کرده اند، چگونه است که دریافت یارانه توسط افراد متمول در دولت قبلی بلااشکال بوده اما بعد از زمان آغاز به کار دولت یازدهم ناپسند شده است؟
روحانی در زمان دولت قبلی به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی با چندین مسئولیت رده بالا و به گفته خودش عضو هیئت عملی، فرد متمولی محسوب می‌شد اما انصراف او از دریافت یارانه این ابهام را ایجاد کرده است که او از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تا دی ماه گذشته ۳۷ یارانه نقدی از دولت سابق دریافت کرده است.
با یک حساب سرانگشتی روحانی و همسرش، ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان یارانه در مدت مذکور از دولت احمدی‌نژاد دریافت کرده‌ اند.
با این وجود، و در حالی که بسیاری از مسئولین متمول فعلی در دولت قبلی از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز چشم پوشی نکرده‌اند، دولت چگونه انتظار دارد افرادی با توانایی های مالی به مراتب پایین تر این اقدام را انجام دهند؟
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x