تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

۷ بازیکن فوتبال انگلیس به اتهام تبانی بازداشت شدند

  • کد خبر : 32087
  • 16 فروردین 1393 - 9:24
۷ بازیکن فوتبال انگلیس به اتهام تبانی بازداشت شدند

آژانس ملی ضد جرایم انگلیس از بازداشت ۷ بازیکن از لیگ های دسته های پایین تر فوتبال انگلیس به اتهام شرکت در تبانی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر و به نقل از خبرگزاری فرانسه، این آژانس در بیانیه ای اعلام کرد علاوه بر این ۷ بازیکن ، ۶ بازیکن دیگر که همگی میان ۱۸ تا ۳۰ سال دارند مجدد بازداشت شده اند. دستگیری این افراد در چارچوب تحقیقات جدید در تبانی فوتبال انگلیس و پولشویی در فوتبال صورت گرفته است.

۶ بازیکن مذکور ماه دسامبر گذشته پس از چاپ گزارشی از تبانی در لیگ های پایین تر فوتبال انگلیس در روزنامه سان بازداشت شدند.

این روزنامه مدعی شده بود ، سم سوجی بازیکن سابق پورتس موث به این بازیکنان پیشنهاد کرده بود در برابر دریافت کارت و محرومیت ده ها هزار پوند دریافت کنند. سوجی همچنین مدعی شده بود می تواند مسابقاتی در لیگ برتر انگلیس و جام جهانی ۲۰۱۴ تبانی کند.

گفته می شود دی جی کمپبل مهاجم تیم بلکبرن یکی از ۶ بازیکن بازداشت شده در ماه دسامبر بوده است که مجدد دستگیر شد. یکی دیگر از بازیکنان عضو تیم اولدهام است.اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد کاملا در جریان بازداشت ها و نتیجه تحقیقات قرار دارد اما توضیح بیشتری در این مورد داده نشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x