تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

در جلسات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری چه می گذرد؟/از حمله به بنیان خانواده تا ترویج زندگی غربی

  • کد خبر : 32188
  • 16 فروردین 1393 - 16:00
در جلسات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری چه می گذرد؟/از حمله به بنیان خانواده تا ترویج زندگی غربی

شنیده ها حاکی از برنامه ریزی تعدادی از افراد صاحب نفوذ در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای ایجاد شکل‌های غربی خانواده در کشور است.

به گزارش خبرنگار کمال مهر، حدودا ۲ سال پیش بود که خبر بارداری کیم کارداشیان (kim kardashian ) مجری و مدل معروف آمریکایی به تیتر یک روزنامه ها و سایت های دنیا تبدیل شد. اکنون بعد از گذشت  ۲ سال او قصد دارد در چند روز دیگربا پدر فرزندش یعنی “کنی وست” (Kanye West) که یک خواننده سیاه پوست است ازدواج کند.

از این دست اخبار در غرب فراوان است؛ ایجاد رابطه های دختر و پسر قبل از ازدواج و در نهایت ازدواج بعد از سالهای زیاد و حتی به دنیا آمدن فرزندان، سناریوی ازدواج در غرب است.

رابطه آزاد جنسی در غرب به یک فرهنگ تبدیل شده است و ما روز به روز شاهد افزایش تولد نوزادانی هستیم که خارج از چارچوب خانواده  پا به دنیا می گذارند.

طبق نتیجه تحقیقاتی که سایت انگلیسی گاردین منتشر کرده است اکثر کودکانی که تا سال ۲۰۱۶ در غرب متولد می شوند حاصل راوبط  زنان و مردانی هستند که با یکدیگر زن و شوهر نیستند.

این سایت در ادامه می نویسد: از بین رفتن مفهوم سنتی خانواده در غرب به مساله ای رایج و فراگیر تبدیل شده است و تولد این گونه کودکان در سال ۲۰۱۳ نسبت به ۱۹۴۶ رشدی ۱۰ برابری داشته است.

اکنون حدود ۴۰ درصد آمار موالید در آمریکا و  ۵۰ در صد در انگلستان و ولز شامل این گونه افراد می شود.

هافینگتون پست در همین رابطه می نویسد: “ابتدا عشق، سپس ازدواج و بعد فرزند” به یک کلیشه قدیمی و منسوخ در بین زنان ومردان غربی تبدیل شده است و جای خود را به این جمله داده است:”دوست دارم پدر یا مادر فرزندم همسرم باشد.

بشر همواره علاقه مند است به طور مطلق آزاد باشد و متوجه نمی شود که این آزادی ممکن است برای او خطر آفرین باشد. شاید همین آزادی و عدم تعهد به چارچوب خانواده در غرب، افراد را مجبور کرده است که از فرزند بعنوان بیمه ای برای استحکام بخشیدن به آینده متزلزل زندگی مشترک خود نگاه کنند؛ اما نکته ی مهم آنست که غرب  با استفاده از رسانه و سینما  سعی در ترویج این فرهنگ در سرتاسر جهان  و کشورهای هدف بخصوص کشورهای اسلامی دارد.

متأسفانه مسیری را که سال‌ها پیش توسط غرب پیموده شده و امروز به بن بست رسیده است، امروز برخی از روشنفکران غربی به عنوان یک الگو در پیش گرفته اند.

شنیده ها حاکی از برنامه ریزی تعدادی از افراد صاحب نفوذ در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای ایجاد شکل‌های غربی خانواده در کشور است.

این افراد با الگو گرفتن از غرب، عامل خوشبختی خانواده ها را شکستن چهارچوب های خانواده در کشور دانسته و به دنبال ترویج شکل هایی از خانواده در میان جوانان هستند که این اشکال خانواده در دراز مدت آسیب های زیادی از جمله فرزندان بدون سرپرست و تک والد را به دنبال دارد.

گفته می شود این افراد با تشکیل جلسات متعددی در این معاونت یکی از مشکلات اصلی خانواده ها را یکنواخت بودن از گذشته ها تا کنون دانسته و راهکار اصلی خود را ورود به خانواده های تک والد، هم بالین، تک جنسیتی و … دانسته اند.

جلسات مداوم این افراد صاحب نفوذ در دولت قطعاً مخالف فرمایشات و دغدغه های اخیر رهبری در خصوص استحکام بنیان خانواده و همچنین ترویج ازدواج آسان است.

پیگیری این روند در جامعه نه تنها مورد قبول دین و اسلام نبوده؛ بلکه خانواده های ایرانی با این موارد به شدت مخالفت می کنند.

قطعاً اشاعه اشکال جدید خانواده در ایران در دراز مدت می تواند جامعه را به هرزگی و بی بند و باری برساند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x