تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اعلام آزادی ۴ مرزبان ربوده شده ایرانی از سوی برخی منابع خبری/ وزارت کشور تاکنون آزادی مرزبانان ایرانی را تائید نکرده است

  • کد خبر : 32052
  • 16 فروردین 1393 - 8:35
اعلام آزادی ۴ مرزبان ربوده شده ایرانی از سوی برخی منابع خبری/ وزارت کشور تاکنون آزادی مرزبانان ایرانی را تائید نکرده است

وبلاگ منتسب به گروهک تروریستی جیش‌العدل اعلام کرد مرزبانان ربوده شده ایرانی ساعتی پیش آزاد شده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، وبلاگ منتسب به گروهک تروریستی جیش‌العدل در آخرین اخبار خود اعلام کرد مرزبانان ربوده شده ایرانی را ساعتی پیش آزاد کرده است.
در این وبلاگ عکسی پیش از آزادی مرزبانان ربوده شده منتشر شده و این در حالی است که شبکه خبری العربیه در ساعات اولیه امروز اعلام کرده بود مرزبانان آزاد شده‌اند.

تا این لحظه هنوز منابع رسمی کشور آزادی این مرزبانان را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند و باشگاه خبرنگاران همچنان در حال پیگری است.

**عبداللهی خبر آزادی مرزبانان را تایید نکرد

در همین زمینه «علی عبدالهی» معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، خبر آزادی ۴ مرزبان و تحویل جسد مرزبان شهید دانایی فر به ایران را تایید نکرد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین اخبار در این زمینه از طریق منابع رسمی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، برخی پایگاه های اطلاع رسانی به نقل از منابعی مختلف آزادی ۴مرزبان و تحویل پیکر شهید دانایی فر را به مقامات کشور اعلام کرده اند اما وزارت کشور که متولی این امر است هنوز این اخبار را تائید نکرده است.

باشگاه خبرنگاران اخبار تکمیلی در این زمینه را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x