تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تکذیب خبر تبادل ۳۴ زندانی با مرزبانان ربوده شده

  • کد خبر : 31960
  • 15 فروردین 1393 - 8:30
تکذیب خبر تبادل ۳۴ زندانی با مرزبانان ربوده شده

استاندار سیستان و بلوچستان برخی خبرهای نقل شده از وی مبنی بر توافق ایران برای تبادل ۳۴ زندانی سنی با سربازان گروگان گرفته شده را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه دولت کمال مهر؛ علی اوسط هاشمی ضمن تکذیب برخی خبرهای نقل شده از وی مبنی بر توافق ایران برای تبادل ۳۴ زندانی سنی با سربازان گروگان گرفته شده، اظهار داشت: اینکه به نقل از من گفته شده است ایران، ۳۴ زندانی سنی را با سربازان ربوده شده مبادله خواهد کرد، درست نیست و من این موضوع را تکذیب می کنم و هر کس ادعایی مبنی بر وجود فایل صوتی در این باره دارد باید این فایل را ارائه کند.

وی تاکید کرد: پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده، مسیر خودش را طی می کند و ما تلاش های لازم در این باره را انجام می دهیم و انشاءالله این تلاش ها نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که پس ما دیگر شاهد کشته شدن یکی دیگر از سربازان نخواهیم بود، افزود: انشاءالله دیگر این اتفاق نمی افتد.

هاشمی درباره استفاده از ظرفیت گروه های ذی نفوذ و ریش سفیدهای محلی در بحث آزادی سربازان، گفت: ما از ظرفیت این گروه ها و در واقع از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنیم و در حال انجام اقدامات لازم در این باره هستیم.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x