تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

محمدی با عدم حضور در تمرینات، عدم تمایلش برای همکاری را نشان داد

  • کد خبر : 31970
  • 15 فروردین 1393 - 8:58
محمدی با عدم حضور در تمرینات، عدم تمایلش برای همکاری را نشان داد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: غلامرضا محمدی با عدم حضورش در دور جدید تمرینات تیم ملی، به نوعی نشان داد که به همکاری با تیم ملی تمایلی ندارد.

کمال مهر:علیرضا رضایی در خصوص غیبت مربی تیم ملی در تمرینات اظهار داشت: چند روز بعد از جام‌جهانی دور جدید تمرینات آغاز شد که آقای محمدی تشریف نیاورد. امیدوارم که وی هر جا هست، در کارش موفق باشد.

وی در مورد اینکه آیا این نیامدن به معنای حذف وی از کادرفنی تیم ملی است، تاکید کرد: به هر صورت وقتی وی به اردو نیامده و این کار بدون هماهنگی بوده، این به معنای عدم تمایل ایشان به همکاری است.
رضایی در مورد بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کشتی خاطرنشان کرد: حضور وزیر در خانه کشتی خیلی خوب بود و ما این حضور را به فال نیک می‌گیریم. او از خانواده کشتی است و با این کار نشان داد که چقدر برای کشتی اهمیت قائل است و این برای آینده این رشته مهم است که بتوانیم با کمک وزیر و همکارانش مشکلات پیش رو را کاهش دهیم.
عضو سابق تیم ملی کشتی و نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۰۴ در ادامه از عدم همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: من در کنار نوجوانان و جوانان که در اردو به سر می‌برند، در تهران می‌مانم.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x