تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انهدام ۲ باند قاچاق در مرز دریا و خشکی

  • کد خبر : 31877
  • 14 فروردین 1393 - 9:38
انهدام ۲ باند قاچاق در مرز دریا و خشکی

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در پی انهدام دو باند قاچاق در خشکی و دریا توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سردار قاسم زمانیان با اعلام رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه در قرارگاه نوروزی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا عنوان داشت : مرزداران کشور با تلاش های همه جانبه خود در کنار خدمت رسانی به مسافران نوروزی و امداد رسانی به آنان موفقیت های خوبی را از ابتدای سال تا کنون بدست آورده اند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موفق به انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در زمین و دریا شدند.

سردار زمانیان تصریح کرد : ماموران مرزبانی طی اقدامات گسترده اطلاعاتی و کمین بر سر راه های احتمالی ورود قاچاقچیان موفق شدند در دو عملیات جداگانه در زمین و دریا از ورود بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی ناجا اشراف اطلاعاتی گسترده در مرزهای کشور را حاصل تعامل بسیار خوب مرزنشینان با مرزبانان دانست و افزود : این دو باند با کمک اطلاعاتی مرزنشینان در مناطق جکیگور استان سیستان و بلوچستان و جاسک استان هرمزگان منهدم شدند .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x