تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بارش شدید “باران” و “برف” در روز طبیعت

  • کد خبر : 31682
  • 13 فروردین 1393 - 7:45
بارش شدید “باران” و “برف” در روز طبیعت

بارش شدید باران، گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات، بارش برف در استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب استان مرکزی، فارس، شمال خوزستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر و نیمه غربی کرمان در روز طبیعت (۱۳ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.

به  گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر، پیرو اطلاعیه شماره ۴ دوشنبه ۹۳.۱.۱۱ سازمان هواشناسی به اطلاع می رساند فردا چهارشنبه ۱۳ فروردین بارش شدید باران، گاهی با رعدو برق و در ارتفاعات بارش برف در استانهای لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب استان مرکزی، فارس، شمال خوزستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر و نیمه غربی کرمان پیش بینی می شود.

همچنین روز پنجشنبه(۹۳.۱.۱۴) بارش شدید باران،گاهی با رگبار و رعد وبرق و در ارتفاعات بارش برف در استانهای فارس،لرستان،غرب کرمان،شمال خوزستان،غرب سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می شود.

از این رو برای مناطق ذکر شده ابگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسلها و در مناطق کوهستانی و برفگیر به وی‍ژه چهارشنبه در جاده های کوهستانی زاگرس و پنجشنبه در البرز و زاگرس پیش بینی می شود.

توصیه می شود مسافران نوروزی ضمن خودداری از توقف در حاشیه رودخانه ها و همراه داشتن تجهیزات لازم،برنامه زمانی مناسب را برای عبور از جاده های کوهستانی مناطق یاد شده اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x