تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است

  • کد خبر : 31600
  • 11 فروردین 1393 - 11:43
۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است

۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با اکثریت قاطع آرای مردم، نظام سیاسی کشور را پس از ۲۵۰۰ سال نظام سلطنتی و شاهنشاهی به حکومت جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد.

به گزارش «کمال مهر» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین طی بیانیه ای اعلام داشت؛

 متن بیانیه:

۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با اکثریت قاطع آرای مردم، نظام سیاسی کشور را پس از ۲۵۰۰ سال نظام سلطنتی و شاهنشاهی به حکومت جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد.

ملت بزرگ ایران در روز دوازدهم فروردین‌ماه سال ۵۸ ، استقرار نظام جمهوری اسلامی را پذیرفتند تا ندای امام و پیشوای  خویش را لبیک گفته باشند. روز جمهوری اسلامی از سوی ملت، برگ
تأیید دیگری بود مبنی بر آزادگی ملتی که حاضر به استمرار سیطره طاغوت و مستکبران جهان بر سرنوشت
امت اسلامی نبوده و نیست.

روز جمهوری اسلامی سند افتخار آزادی و استقلال ملت بزرگ ایران اسلامی و یک روز بزرگ ملی و انقلابی است. ملت ما در آغازین روزهای سال،‌ روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می‌دارند که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس‌گیر سربلند بیرون آمده ‌اند. این ملت اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ که استکبار جهانی  هر لحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و رسیدن او بر اوج قله‌های رفیع ترقی ایجاد می کند، نستوه و استوار و گوش به فرمان رهبر و امام خویش جهت تحقق آرمان‌های بلند انقلابی و اسلامی خویش ایستاده است.

در سال ۱۳۹۳ که این روز مبارک با ایام شهادت بزرگ پرچم دار ولایت حضرت فاطمه الزهرا (س) متقارن گردیده است، ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه  ایران اسلامی  بار دیگر با گوش دل سپردن به فرمایشات
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و با تمام توان خویش در راستای تحقق اهداف معظم له در نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی اقدام خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن گرامی داشتن آغاز سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی ، روز جمهوری اسلامی این روز ملی و انقلابی را گرامی داشته و مجد و عظمت ملت ایران اسلامی را در پرتو عمل به فرامین آیین مبین اسلام در سایه رهبری هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x