تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

متلک فردوسی پور به دربی پایتخت در ال کلاسیکو

  • کد خبر : 31090
  • 05 فروردین 1393 - 8:47
متلک فردوسی پور به دربی پایتخت در ال کلاسیکو

گزارشگر ال کلاسیکو در جریان مسابقه کنایه بامزه ای به دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر عادل فردوسی پور گزارشگر ال کلاسیکو بود. فردوسی پور گزارش خوب و دلنشینی انجام داد و یکی دو متلک هم به دربی پایتخت ایران در جریان گزارشش انداخت.

فردوسی پور گفت: ال کلاسیکو ۲۷ سال است که بدون گل مساوی نشده است برعکس دربی پایتخت ما که می تواند ۲۷ سال دیگر هم بدون گل مساوی شود!

عادل همچنین از تصویربرداری ال کلاسیکو ایراد گرفت و گفت نمایی که شبیه نمای پلی استیشن است خیلی جالب نیست و من تاکنون چنین نمایی را در تلویزیون ندیده ام.

به گزارش دانا، عادل فردوسی پور شاید نمی خواست در شروع سال نو دوباره با امیر قلعه نویی درگیر شود وگرنه همه می دانند که آنجلوتی که سه امتیاز بیشتر از بارسلونا داشت، می توانست مثل امیر قلعه نویی بگوید که یک امتیاز هم رئال را در صدر نگه می دارد و هم بازی را به حریف  نمی بازیم اما آنجلوتی قبل از مسابقه گفت: اگرچه مساوی به سود ماست اما به تساوی اصلا فکر نمی کنیم!

به هر حال تفاوت دربی استقلال و پرسپولیس با کلاسیکو رئال و بارسلونا از زمین تا آسمان است و خیلی نمی توان این دو مسابقه را با یکدیگر مقایسه کرد. اگر بازی ال کلاسیکو را شب گذشته دیده باشید متوجه گذر زمان نمی شدید و حتی نمی توانستید چشم از صفحه تلویزیون بردارید اما دربی تهران…

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x