تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

کم فروشی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 30862
  • 03 فروردین 1393 - 9:35
کم فروشی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر فوتبال

در آستانه آغاز جام جهانی و پایان لیگ برتر برخی از مربیان باشگاهی از کم کاری و کم فروشی بازیکنان ملی پوش خود گلایه دارند.

 

به گزارش  خبرنگار ورزشی کمال مهرجام جهانی برزیل خرداد ماه آغاز می شود  و این مسئله دغدغه جدیدی برای مربیان باشگاهی ایران شده است. مربیانی که بازیکن ملی پوش دارند در محافل خصوصی و حتی گاهی اوقات در رسانه ها از بی انگیزگی بازیکنان ملی پوش خود سخن می گویند. این عده از مربیان معتقدند که بازیکنان ملی پوش با تمام وجود برای تیم های باشگاهی خود بازی نمی کنند و مراقب ساق هایشان هستند تا در آستانه جام جهانی دچار مصدومیت نشوند.

بهترین نمونه این مسئله حرف های امیر قلعه نویی قبل از بازی برگشت با الجزیره امارات در تهران بود. سرمربی استقلال صراحتا گفت چند بازیکن تیمش کارایی لازم را در تیم ندارند. بعدها مشخص شد منظور او بازیکنان ملی پوش استقلال بوده است.

البته سایر مربیان باشگاهی لیگ برتر هم به نوعی با این مسئله دست به گریبان هستند اما مثل قلعه نویی با صراحت در رسانه ها به این موضوع نمی پردازند. شاید مثل او شهامت بیان شفاف کم کاری بازیکنان ملی پوش را در تیم های باشگاهی ندارند!؟

به گزارش دانا، این اتفاق در حالی گریبان تیم های باشگاهی لیگ برتر ما را گرفته است که در باشگاه های اروپایی بازیکنان ملی پوش با تمام توان برای تیم هایش تلاش و مبارزه می کنند. نمونه این مسئله فان پرسی ستاره هلندی تیم منچستر یونایتد انگلیس بود که با هت تریکش مقابل المپیاکوس یونان زمینه صعود تیم منچستر را به یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا فراهم کرد و در این بازی مصدوم هم شد و اکنون باید شش هفته خانه نشین باشد.

ای کاش بازیکنان فوتبال ایران که در همه موارد بخصوص مسایل مالی نمونه های اروپایی را مثال می زنند در این موضوع هم سرمشق خود را رفتار حرفه ای بازیکنان اروپایی قرار بدهند و کم فروشی نکنند!

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x