تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

عکس جالب‌یکی از رزمندگان‌حزب‌الله در یبرود

  • کد خبر : 30406
  • 29 اسفند 1392 - 6:48
عکس جالب‌یکی از رزمندگان‌حزب‌الله در یبرود

کسانی که از تمام جان و دل برای آزادی سرزمین سوریه می‌جنگند فرزندان همین سرزمین هستند. آنها تمامی ادیان الهی را محترم شمرده و با هیچکدام از آنان سر عداوت ندارند.

 

به گزارش کمال مهر، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی پس از ۳۲ روز محاصره کامل تروریست های مسلح در شهر استراتژیک “یبرود” واقع در سلسله جبال القلمون این شهر را به طور کامل تحت کنترل خود در آوردند.

درهمین‌حال، احترام نظامی یکی از رزمندگان حزب‌الله به تمثال حضرت مریم(س) در منطقه “‌مار‌ مارون” یبرود شگفتی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی بوجود آورده است.

این عکس که تحسین بسیاری زیادی از کاربران را دربرداشته با اظهارنظرهای جالبی نیز روبه‌رو شده است.

یکی از کاربران گفته است: این عکس واقعیت مجاهدت‌های نیروهای حزب‌الله را نشان می‌دهد. پیام این عکس این است که کسانی که از تمام جان و دل برای آزادی سرزمین سوریه می‌جنگند فرزندان همین سرزمین هستند. آنها تمامی ادیان الهی را محترم شمرده و با هیچکدام از آنان سر عداوت ندارند. نیروهای برخلاف تروریست‌های تکفیری که از کشورهای مختلف به سوریه آمده و با تمامی ادیان حتی دین اسلام نیز مشکل دارند، از جان و مال و ناموس اقلیت‌های دینی محافظت می‌کنند.

عملیات گسترده نیروهای ارتش سوریه برای پیشروی به سوی شهر یبرود و پاکسازی آن ۲۳ بهمن آغاز شد، و نیروهای ارتش این کشور پس از تحت کنترل در آوردن شهرها و مناطق و ارتفاعات اطراف این شهر مهم و راهبردی، سرانجام روز دیروز توانستند این شهر را کاملا از وجود گروه های تروریستی پاکسازی کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x