تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حاشیه‌های مهم دیدار اخیر هاشمی+عکس

  • کد خبر : 30331
  • 28 اسفند 1392 - 15:48
حاشیه‌های مهم دیدار اخیر هاشمی+عکس

نگاهی به سوابق و فعالیت‌های گروه آمریکایی که هاشمی آن‌ها را به حضور پذیرفته بود، نشان می‌دهد که این گروه تنها نام صلح‌طلبی را با خود یدک می‌کشد.

 

 

به گزارش سرویس فضای مجازی کمال مهر، اکبر هاشمی رفسنجانی روز  یکشنبه با هیئتی با نام گروه بین‌المللی بحران دیدار کرد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با این گروه که به عنوان گروهی صلح‌طلب به ایران سفر کرده‌اند، با تحسین تلاش‌ها برای جلوگیری از ایجاد شعله‌های جنگ بین انسان‌ها گفت: در دنیایی که هر روز شاهد جنگ‌افروزی افراد، گروه‌ها و دولت‌هایی علیه هم‌نوعان خود هستیم، تلاش برای ممانعت از گسترش آن، برخاسته از روحیه لطیف انسانی است.

با نگاهی به سوابق و فعالیت‌های گروه آمریکایی که آیت الله هاشمی آن‌ها را به حضور پذیرفته بود، متوجه می‌شویم که این گروه تنها نام صلح‌طلبی را با خود حمل می‌کنند، اما در واقع، به مانند دیگر بنیادها و اتاق فکرهای آمریکایی اهدافی پنهانی و دور از صلح در دستور کار گروه بین‌المللی بحران قرار دارد. اهدافی نظیر دخالت در امور داخلی کشورها و حتی پشتیبانی از گروه‌های ضد انقلاب.

البته مشخص است که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدلیل اینکه گروه بحران، گروهی معرفی شده است که برای ایجاد صلح در جهان تلاش می‌کند، اعضای هیئت این گروه را به حضور پذیرفته است، اما نکته قابل تامل اینجاست که مسئولین دعوت از این گروه یا از سابقه و فعالیت‌های گروه بین‌المللی بحران آگاهی نداشته یا شاید قصد و نیتی سوء را دنبال می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x