تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

  • کد خبر : 30350
  • 28 اسفند 1392 - 16:00
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش کمال مهر، سرهنگ محمد حسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور تهران – کرج ترافیک سنگین حاکم است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت:بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور میاندوآب و استان گیلان محور‌های لاهیجان و چابکسر بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است وسایرجاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:درحال حاضر محور شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد:مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفنهای ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کلیه جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x