تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

اعتراف آمریکا: ایران جزو ۱۰ قدرت سایبری جهان است

  • کد خبر : 30064
  • 27 اسفند 1392 - 11:28
اعتراف آمریکا: ایران جزو ۱۰ قدرت سایبری جهان است

روزنامه «وال استریت» در جدید‌ترین مطلب خود نوشت: ایران یکی از ۱۰ قدرت برتر سایبری جهان است و این موضوع آمریکایی‌ها را ترسانده است.

 

گروه علم و فناوری     «کمال مهر»؛ روزنامه «وال استریت» در جدید‌ترین مطلب خود نوشت: ایران یکی از ۱۰ قدرت برتر سایبری جهان است و این موضوع آمریکایی‌ها را ترسانده است.

در حالی که این روزها مسئله انرژی هسته‌‍‌ای ایران نقل محافل جهان است، اما این روزنامه با گزارش خود به ضعف دولتمردان غربی و قدرت سایبری ایران اشاره مستقیم کرده است.
براساس اظهارات «وال استریت»، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا همگی معتقدند که ایران جزو ۱۰ قدرت سایبری جهان محسوب می‌شود.
«وال استریت» اذعان داشته است که ایران در زمینه سایبری یک تهدید جدی محسوب می‌شود و در مواردی نیز می‌تواند ما را با مشکل مواجه کند.
این روزنامه در ادامه گزارش خود عنوان کرده ‌است که سال گذشته ایران توانسته به سیستم اینترنتی نیروی دریایی آمریکا نفوذ کند.
بر اساس این اظهارات، آمریکا زمانی در حدود چهار ماه صرف بازگرداندن این سیستم به وضعیت اولیه کرده است. آمریکا از این اتفاق به عنوان بزرگ‌ترین حمله طبقه‌بندی نشده به شبکه رایانه‌ای نیروی دریایی آمریکا نام می‌برد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x