تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

پیشنهاد نوروزی آقای بازیگر به مردم

  • کد خبر : 29699
  • 26 اسفند 1392 - 12:24
پیشنهاد نوروزی آقای بازیگر به مردم

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون به مردم پیشنهاد داد در ایام نوروز سفر کردن را فراموش نکنند ولی رانندگی ایمن و قانونمند داشته باشند تا شادی نوروز و تعطیلات به عزا تبدیل نشود.

کمال مهر: احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون به مردم پیشنهاد داد در ایام نوروز سفر کردن را فراموش نکنند ولی رانندگی ایمن و قانونمند داشته باشند تا شادی نوروز و تعطیلات به عزا تبدیل نشود.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون با آرزوی داشتن سال خوش برای مردم ایران در هر جای دنیا که هستند گفت: باید یاد بگیریم از تعطیلات استفاده بهینه کنیم. یکی از بهترین راههای استفاده از تعطیلات تغییر آب و هوا و رفتن به مسافرت است به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم هیچ یک از هموطنان این فرصت را از دست ندهند و بنا به وسع مالی خود به نقاط مختلف ایران و یا حتی دشت های اطراف محل سکونت خود بروند و اگر بودجه لازم برای گرفتن یک مکان را ندارند چادر بزنند. باور کنید این سفرها و طبیعت‌گری‌ها کمک بسیاری به بازیابی روحیه می‌کند.

به گفته وی، سفر به جنوب ایران در برنامه تعطیلات نوروزی او هست.

این بازیگر سینما با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی بیان کرد: از همه مردم می‌خواهم که ایمنی رانندگی در جاده‌ها را رعایت کنند تا روزهای شاد خود را به عزا تبدیل نکنند. هموطنان ما تنها با رعایت کردن برخی از نکات ایمنی می توانند خوشی خود را پایدار کنند.

نجفی خطاب به رانندگان سفرهای نوروزی عنوان کرد: هنگام رانندگی تخمه نخورید، زیاد حرف نزنید و همه هوش و حواس خود را به رانندگی بدهید. ای کاش همه ما با فرهنگ بیشتری رانندگی کنیم تا دچار مشکلات عدیده نشویم.

بازیگر نقش کارآگاه علوی با اشاره به این مطلب که از مطالعه کردن در ایام نوروز غافل نشویم، گفت: ایام نوروز بهترین زمان برای مطالعه است و از همه می خواهم که از مطالعه غافل نشوند و زمانی که در سفر هستند نیز کتاب بخوانند. کتاب خواندن در تعطیلات حس آرامش و زندگی به فرد می دهد.

این تهیه‌کننده که به زودی تولید فیلم سینمایی «من یک ایرانی هستم» را آغاز می کند، خطاب به والدین بچه‌ها نیز توصیه کرد: از والدین هم خواهش می‌کنم بار سنگین آموزش در این ایام را از روی دوش محصلان بردارند. کاری نکنیم همه تعطیلات فرزندانمان به درس خواندن و تمرین حل کردن بگذرد. ای کاش فرزندانمان بدون استرس بعد از روز سیزده عید با خانواده‌های خود شریک و شکرگذار نعمت با هم بودن باشند.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم سال ۱۳۹۳ سال خوبی برای مردم به‌ویژه جوانان باشد. واقعیت این است که من نگران برخی از افکاری که در ذهن جوانان امروز می چرخد، هستم؛ افکاری که چشم بسته از آنها صحبت می‌کنند بدون اینکه اطلاعات دقیقی از آنها داشته باشند.

خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x