تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کتاب خلاصه زندگی نامه و وصایای شهدای ورزشکار البرز در نیمه اول سال ۹۳ چاپ خواهد شد

  • کد خبر : 29312
  • 25 اسفند 1392 - 10:34
کتاب خلاصه زندگی نامه و وصایای شهدای ورزشکار البرز در نیمه اول سال ۹۳ چاپ خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، از چاپ کتاب خلاصه زندگی نامه و وصایای شهدای ورزشکار استان البرز در نیمه اول سال ۹۳ خبر داد.


به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: هر چه تاکنون انقلاب اسلامی و همه ی مردم این آب و خاک بدست آورده اند و علیرغم وجود مشکلات در برهه های مختلف زمانی همواره سربلند بوده و در برابر دشمن سر خم نکرده اند از برکت مجاهدت ها، ایثارگری ها و خون شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: جوانان این نسل باید این حقیقت را درک کرده و با آن آشنا شوند که اگر امروز از نعمت امنیت و آسایش در این کشور برخورداریم برای این است که روزی جوانان سالهای جنگ با گوشت و استخوان خود و با دست خالی در برابر استکبار جهانی ایستادند و عاشقانه جان خود را فدای اسلام، آزادی و استقلال این سرزمین کردند.

گل محمدی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند “زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” ما نیز باید در این مسیر گام برداشته و سهم هر چند اندکی در زنده کردن یاد و خاطره شهدا و آشنا کردن بیشتر جوانان با ایثار گری ها و از خودگذشتگی های آنان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر وظیفه این اداره کل برای شناساندن بهتر شهدا خصوصا شهدای ورزشکار به جوانان نسل امروز، بیان کرد: جامعه ورزش کشور نیز همپای همه ی اقشار مردم، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ما در صدد هستیم تا با جمع آوری اطلاعات و چاپ کتاب زندگی نامه و وصایای شهدای ورزشکار استان البرز، بتوانیم جوانان را بیشتر با روحیه، اهداف و طرز زندگی شهدای ورزشکار انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی با اشاره به لزوم الگو برداری از زندگی و آرمانهای شهدا، گفت: تأثیر گرفتن از شهدا به عنوان چراغ راه و الگوهایی برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، می تواند سرمشقی باشد برای وررزشکاران استان البرز تا علاوه بر بحث قهرمانی ورزش و مدال آوری، به مسائل فرهنگی، معنوی و اخلاقیات در ورزش نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: امیدواریم با جمع آوری هر چه سریعتر اطلاعات شهدای ورزشکار، این کتاب در نیمه اول سال ۹۳ به چاپ برسد.

شایان ذکر است با دستور گل محمدی، حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اقدام به جمع آوری آمار و اطلاعات شهدای ورزشکار می نمایند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x