تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پایان پیامک‌هایی به نام “مرگ”

  • کد خبر : 28681
  • 22 اسفند 1392 - 8:34
پایان پیامک‌هایی به نام “مرگ”

اوباشی که چند هفته به دلیل خصومت شخصی با کسبه و اهالی پیامک‌هایی با مضمون مرگ برای آنان می‌فرستاد، توسط پلیس زمانی که در خایابن قدرت نمایی می‌کرد، دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، چند هفته پیش بود که تعدادی از اهالی منطقه نازی آباد به کلانتری مراجعه کردند و با نشان دادن پیامک‌هایی که مضمون مرگ و قتل می‌داد، از ماموران درخواست رسیدگی به موضوع را نمودند.

در بررسی‌های اولیه به دلیل اینکه پیامک‌ها از سیم کارت‌های اعتباری ارسال شده بود، ماموران به نتایج قابل قبولی نرسیدند ولی به دلیل حساسیت موضوع و اینکه تعداد قابل توجهی از اهالی آن منطقه در ترس و وحشت به سر می‌بردند و نگران جان خود و یا خانواده‌شان بودند، عوامل کلانتری نازی آباد اقدامات گسترده خود را به طور شبانه روزی ادامه دادند.

ماموران تجسس که برای حل این پرونده گروهی ویژه تشکیل داده بودند پس از روز‌ها موفق شدند با استفاده از کارهای اطلاعاتی در محل متوجه شوند که عامل ارسال این پیامک‌ها یکی از اراذل و اوباش آن منطقه است که به خاطر شکایت اهالی از او،‌ کینه به دل گرفته و قصد انتقام جویی دارد.

در ادامه پس از محرز شدن مشخصات متهم و جلوگیری از هرگونه حادثه ناگواری ماموران با تمام ظرفیت جهت دستگیر پسر شرور وارد عمل شدند و پس از ۴۸ ساعت گشت زنی در منطقه و نقاط احتمالی حضور متهم در نهایت متوجه شدند این اوباش خطرناک در یکی از محله‌های نازی آباد در حال قدرت نمایی می‌باشد.

لذا سریعا ماموران راهی محل شدند و پس از حضور مشاهده کردند متهم با در دست داشتن قمه در حال قدرت نمایی است که وی با دیدن ماموران شروع به فحاشی کرد و قصد صدمه زدن به پرسنل کلانتری را داشت که با شلیک به موقع ماموران خلع سلاح و بازداشت شد.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد سرگرد اسدی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری و مواجه با مدارک مستند به ارسال پیامک‌ها و قصد آسیب زدن به اهالی و کسبه نازی آباد اعتراف کرد و در نهایت جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x