تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه ۱۶۰ صفحه‌ای جریان انحراف

  • کد خبر : 28663
  • 22 اسفند 1392 - 8:15
مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه ۱۶۰ صفحه‌ای جریان انحراف

مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت، تعریف کلیدواژه برای روحانی، سناریوی دولتی تهدید به استعفا، تلاش برای ایجاد اختلاف میان پایداری و اصولگرایان برخی شنیده‌های این هفته است.

 

 

 

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*شنیده شده است ۴ مسئول سابق وزارت نفت که در جریان پرونده کرسنت در دولت گذشته بازداشت شده‌ بودند، مسئولیت دریافت کرده‌اند.

*شنیده شده است فرزند یکی از وزرای امنیتی دولت خاتمی مسئول ارتباطات دو طیف جوانان دولت و اصلاح‌طلبان شد  وی در همین راستا به همراه تعدادی از جوانان دیداری با هاشمی رفسنجانی داشته ‌است.

*گفته می‌شود یکی از فعالین جریان انحرافی با همکاری برخی  مدیران اقتصادی دولت دهم، ضمن نقد عملکرد اقتصادی دولت جدید درصدد است به انتقادات مطرح شده علیه دولت‌های نهم و دهم پاسخ دهد وی مجوز یک نشریه اقتصادی دریافت کرده که نخستین شماره این نشریه در ۱۶۰ صفحه آماده انتشار است.

*گفته می‌شود پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت محمد خاتمی که مقیم انگلیس است، اخیرا به ایران رفت و آمد دارد و به همراه پسر یکی از مسئولین سابق دولت احمدی‌نژاد فعالیت اقتصادی می‌کنند.

*گفته می‌شود اخیراً در یکی از جلساتی که در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برگزار شده بود برخی افراد حاضر در جلسه یکی از مشکلات عدم موفقیت روحانی را نداشتن کلید واژه خاص دانستند و گفتند بزرگترین مشکل روحانی نداشتن یک گفتمان مشخص است و چون اعتدال یک تعریف کامل و مشخص ندارد، باید یک گفتمان مشخص با کلیدواژه خاص برای روحانی تعریف شود.

*شنیده شده است برخی مسئولان ارشد وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی  در تلاشند تا اسم پگاه آهنگرانی که در جریان فتنه ۸۸ بازداشت و به یک سال و نیم زندان محکوم شده بود، در لیست افرادی که برایشان تقاضای عفو شده قرار بگیرد.

*گفته می‌شود لیدر جریان انحرافی مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون جلساتی را با برخی فعالان  دانشجویی با محوریت موضوع هسته‌ای و دولت احمدی‌نژاد برگزار کرده است.

*شنیده شده است که بنیاد باران اخیرا رویه فعال‌تری را به خود گرفته است و با حضور جواد امام کمیته ای برای پیگیری مطالبت خاتمی تشکیل داده است. خاتمی نیز اخیرا در جلسه‌ای با دوتن از نمایندگان مجلس گفته است: انتخابات آینده بسیار مهم است و به هیچ وجه نباید تحریم شود بنابراین  شعار تغییر نظام نمی‌دهیم اما شعار باید اصلاحات درون نظام باشد.

*گفته می‌شود برگزاری نشست‌های محفلی سازمان منحله مجاهدین در منازل اعضا تداوم دارد و افرادی همچون آرمین، یوسفی، باقری، آغاجری،  ظریفیان و صالحی پای ثابت این دیدارها هستند.

*شنیده شده است یکی از وزرای دولت یازدهم که چندی پیش نیز خبر تهدید استعفایش در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود گفته مجدد خود را تکرار کرده و ضمن گلایه از مجلس گفته است اگر بخواهند به من فشار وارد کنند استعفا می‌دهم، آن‌وقت خودشان بروند پرونده را جمع کنند.

*گفته می‌شود دولت یازدهم حوزه آمریکای لاتین را تقریباً به طور کامل از اولویت سیاست خارجی خود خارج کرده است.

*شنیده شده است خاتمی در جلسه‌ای از عملکرد دولت و بعضی از وزرا درباره سالگرد ۹ دی انتقاد کرده ‌است. وی گفته معلوم است که ناهماهنگی در دولت موج می‌زند و ما از دولت این‌گونه انتظار نداشتیم.  چرا از لفظ فتنه استفاده کرده‌اند؟

*شنیده شده است برخی از مسئولان دولتی در سفری که به آلمان داشته‌اند با یک  تاجر از نزدیکان سران حزب کارگزاران سازندگی که رابطه خوبی  با جعفر اماراتی، دارد دیدار کرده‌اند و از وی خواسته‌اند  تا این تاجر  طرف دعوای ایران در قرارداد کرسنت را راضی کنند تا شکایتش را از ایران پس بگیرد و خارج از دادگاه مسئله پیگیری شود.

*گفته می‌‌شود ساخت فیلمی ضد ایرانی در دستور کار صهیونیست‌ها قرا گرفته که استارت این پروژه نیز در هالیوود خورده است ماجرای این فیلم خاطرات یک یهودی است که در شیراز ساکن بوده است.

*شنیده شده است یکی از فرزندان هاشمی رفسنجانی در نشستی که در فیروزکوه برگزار شده بود اظهار داشته است : احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب کاملا قانونی هستند و باید فعالیت کنند و قرار است که برای آغاز فعالیت به قوه قضائیه شکایت کنند. وی همچنین با بیان اینکه پدرش همه حرف‌هایش را در نماز جمعه ۸۸ زده است و حرف‌هایش مشخص است گفته است دولت اگر سراغ اصلاح طلبان نیاید و از آن‌ها کمک نگیرد، شکست  می‌خورد.

*شنیده شده است یکی از مسئولان دولت دهم که در اختلاس بیمه نیز نام وی مطرح می‌شود در حال نوشتن جلد چهارم کتابی در حوزه حقوق است که جلد سوم آن اخیراً به زیر چاپ رفته است.

*گفته می‌شود یکی از وزرای کشور دولت خاتمی اخیرا با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان برای ایجاد تفرقه میان اصولگرایان گفته است: در انتخابات مجلس آینده باید میان اصولگرایان و جبهه پایداری اختلاف بیاندازیم.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x