تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هدیه وزیر علوم به رهبر

  • کد خبر : 28534
  • 21 اسفند 1392 - 8:29

مراسم تودیع و معارفه رئیس نماد آموزش عالی کشور که عصر امروز انجام شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از مشرق، مراسم تقدیر از فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران و معارفه محمدحسین امید سرپرست جدید این دانشگاه عصر امروز در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* پس از برگزاری مراسم‌های مختلف تودیع و معارفه روسای دانشگاه‌های کشور، این اولین بار بود که به جای مراسم تودیع از عنوان تقدیر و تشکر در بنر مراسم استفاده شده‌ بود.

* به دلیل کمبود جا برخی از حاضران مراسم مجبور شدند به شکل ایستاده مراسم را دنبال کنند و این در حالی بود که مادر دانشگاه‌های تهران سالن‌های بزرگی را در اختیار دارد.

* حضور پرتعداد دولتی‌ها و اساتید دانشگاه تهران در این مراسم از دیگر نکات جالب این مراسم بود. این در حالی بود که طیب‌نیا وزیر اقتصاد از اشتیاق سایر اعضای کابینه برای حضور در این مراسم خبر داد.

* فرجی‌دانا پس از حضور در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه خوارزمی، دومین بار بود که در مراسم تودیع و معارفه رئیس یک دانشگاه دیگر حضور پیدا می‌کرد.

* گودرزی وزیر ورزش و جوانان و اسلامی نماینده مجلس از میهمانانی بودند که پس از سخنرانی رهبر در مراسم حاضر شدند.

* فرهاد رهبر در پاسخ به خسته نباشید مجری اعلام کرد که هرگز از کار در دانشگاه تهران خسته نشدم.

* امید سرپرست دانشگاه تهران در بخشی از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که قبل از اینکه پایش پیچ بخورد و بیفتد، پرچم دانشگاه تهران را تحویل دهد.

*وزیر علوم در بخشی از سخنان خود با تشکر از امید برای پذیرش این مسئولیت، اعلام کرد که آقای امید برای پذیرش این مسئولیت جواب را به نتیجه استخاره خود موکول کرد و من نیز دعا کردم جواب استخاره او خوب باشد که نهایتا نیز جواب استخاره خوب شد.

*اولین کسی که به فرهاد رهبر هدیه داد، فرجی‌دانا بود که یک جلد کلام‌الله مجید به وی اهدا کرد. سپس  امید با یک تابلو از زحمات فرهاد رهبر تقدیر کرد و پس از آن مجری برنامه اسامی اهداکنندگان هدیه را اعلام کرد که قالیباف، معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از جمله دیگر اهدا کنندگان هدیه به رئیس سابق دانشگاه تهران بودند.

* امید در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید آیا در ایام عید منتظر تغییر رئیس دانشگاه تهران باشیم، گفت: روی اردیبهشت ماه حساب کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x