تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

عابدینی: به جهنم که در ایران ناراحتید

  • کد خبر : 28558
  • 21 اسفند 1392 - 8:54
عابدینی: به جهنم که در ایران ناراحتید

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش خاطرنشان کرد: عرب‌ها نباید فکر کنند که به ایران آمدند، باید خوش بگذرانند. به جهنم که رئیس باشگاه الهلال از حضور در ایران ناراحت است. سپاهان باید کارهای قانونی را در این رابطه انجام دهد چون صحبت‌های آنها بوی کینه می‌دهد.

به گزارشکمال مهر، امیر عابدینی درباره استعفایش از مدیرعاملی باشگاه داماش اظهار داشت: با توجه به اینکه از زمان استعفایم گذشته بود، استنباطم این بود که مسئولان استان با افرادی مثل من مشکل دارند. ما وقتی شعار «آزادی بیان» می‌دهیم، باید آن را رعایت کنیم نه اینکه بی‌‌احترامی کنیم. مسئولان استان گیلان جایی را که زورشان نمی‌رسد، زیر پا می‌گذارند.

وی افزود: در چنین شرایطی به این نتیجه رسیدم که اگر کنار بروم، به تیم داماش کمک می‌شود که این اتفاق افتاد، چرا که مسئولان استان دور هم جمع شدند و قرار است استاندار گیلان به تیم داماش کمک کند اگر چه هنوز هیچ اقدامی نشده است.

عابدینی با بیان اینکه دیگر «دوست ندارم به مدیرعاملی داماش بازگردم»، تصریح کرد: من عضو هیئت مدیره باشگاه و دنبال مدیرعامل جدید هستم. تا انتخاب مدیرعامل جدید کارها را بر اساس قانون تجارت انجام می‌دهیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش درباره رای صادر شده کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای این تیم به دلیل اتفاقات دیدار با ملوان گفت: در نامه کمیته انضباطی درج نشده بود که تا چه زمان برای اعتراض فرصت داریم اما امروز(سه‌شنبه) نسبت به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردیم و فکر می‌کنم با توجه به این اعتراض، محرومیت ما به جرایم نقدی تبدیل شود.

وی در مورد صحبت‌های قائم مقام باشگاه داماش که رای صادر شده کمیته انضباطی در آستانه دیدار داماش – پرسپولیس را مشکوک خوانده بود، عنوان کرد: این رای به سود پرسپولیس است و ما به این رای اعتراض کرده‌ایم.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش در خصوص اظهارات رئیس باشگاه الهلال عربستان که کشور ایران را «آزار دهنده» خوانده بود، این چنین واکنش نشان داد: صحبت‌های رئیس باشگاه الهلال می‌تواند مفهوم چندگانه‌ای داشته باشد؛ همانند اینکه اظهارات او می‌تواند سیاسی تلقی شود و یا از طرفی ایران برای آنها به این دلیل عذاب دهنده است که نمی‌توانند از لابی و داوری در کشورمان استفاده کنند و پول خرج کردن‌های آنها در ایران جواب نمی‌دهد.

وی ادامه داد: آنها فوتبال بازی کردن بلد نیستند و تیم‌های ما با قدرت مقابل آنها بازی می‌کنند و چون نمی‌توانند بازیکنان ما را بخرند، ایران برای آنها عذاب آور می‌شود. رئیس باشگاه الهلال باید در ایران عذاب بکشد چون ایران سرزمین شیخ‌های عربی نیست، ایران سرزمین عشق، آزادی و … است. اگر عرب‌ها به ایران احترام بگذارند، احترام می‌بینند ولی اگر احترام نگذارند، جواب دندان‌شکنی خواهند دید.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش خاطرنشان کرد: عرب‌ها نباید فکر کنند که به ایران آمدند، باید خوش بگذرانند. به جهنم که رئیس باشگاه الهلال از حضور در ایران ناراحت است. سپاهان باید کارهای قانونی را در این رابطه انجام دهد چون صحبت‌های آنها بوی کینه می‌دهد. عرب‌ها در مورد خلیج فارس مشکل دارند و در طول جنگ تحمیلی مقابل ایران قرار داشتند. شاید از لحاظ «زر و زور» قدرت داشته باشند ولی از لحاظ فرهنگی نمی‌توانند کاری کنند. اعتقاد دارم که اگر کل دنیا به ایران احترام می‌گذارد، به خاطر ریشه فرهنگی کشورمان است.

عابدینی درباره دفاع کارلوس کی‌روش از میزان دوندگی جواد نکونام در دیدار تیم ملی مقابل گینه اظهار داشت: آنالیز بازیکنان توسط آنالیزورهای تیم ملی انجام می‌شود اما از طرفی رسانه‌ها حق انتقاد دارند چون اگر اصحاب قلم، انتقاد نکنند چه چیزی باید بنویسند؟ اگر رسانه‌ای مدعی شده که میزان دوندگی نکونام کم بوده، باید بر اساس آمار این موضوع را به کی‌روش نشان دهد اما اگر حرف کی‌روش در رابطه با دوندگی نکونام درست بوده باشد، نباید روحیه ملی‌پوشان‌مان را تخریب کنیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش در خصوص شرط کی‌روش برای تمدید قراردادش با تیم ملی مبنی بر داشتن زمین خوب تمرینی به تسنیم گفت: اگر زمین کمپ تیم‌های را دیده باشید، حق را به کی‌روش می‌دهید. ما فکر می‌کنیم، هر کسی انتقاد کند، دشمنی می‌کند. باید حرف کی‌روش را عملی کنیم چون او می‌خواهد نامش در جهان بماند.

وی در پایان در مورد اظهارات محمد دادکان که گفته بود بهترین مربی ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان نمی‌ارزد، عنوان کرد: دادکان صحتبی انجام داده که خودش باید از آن دفاع کند و من نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x