تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

دیه یک کودک سرطانی و خواهرش به دایی

  • کد خبر : 28541
  • 21 اسفند 1392 - 8:36
دیه یک کودک سرطانی و خواهرش به دایی

محمدرضا فهیمی که ۱۳ سال به دلیل مشکلات نخاعی روی تخت بیمارستان بود به خاطر علی دایی در ورزشگاه وطنی قائم شهر حاضر شد.

 

ه

به گزارش کمال مهرتیم‌های فوتبال پرسپولیس و صدرای مازندران در تورنمنت چهار جانبه مازندران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول پایان یافت.

علی دایی در بدو ورودش به مازندران با نوجوانی که به دلیل اتفاقات تلخ بازی پرسپولیس و شموشک نوشهر ۱۳ سال است روی تخت بیمارستان به دلیل مشکلات نخاعی به سر می‌برد دیدار کرد و به ملاقات وی رفت. این بار محمدرضا فهیمی با اصرار فراوان با یک دستگاه آمبولانس و تحت تدابیر پزشکی در ورزشگاه وطنی حاضر شد تا بازی را تماشا کند. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی و مخصوصا علی دایی به طرف این هوادار بروند و از او تشکر کنند.

محمدرضا فهیمی که ۱۳ سال است از روی تخت بیمارستان به دلیل مشکلات نخاعی تکان نخورده اعلام کرد که فقط به خاطر حرکت زیبای دایی و پرسپولیسی‌ها این کار را انجام داده چون هرگز شبی که دایی به صورت سرزده به دیدارش رفت را فراموش نمی‌کند. سپس همه بازیکنان در شرایطی با محمدرضا فهیمی عکس یادگاری انداختند که او نیز پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود.

همچنین یک خواهر و برادر سرطانی نیز امروز در بین نیمه به دیدار علی دایی رفتند. آنها در شرایطی که عکس دایی را روی یک تابلو کشیده بودند با سرمربی قرمزپوشان عکس یادگاری گرفتند و به وی دسته گل دادند. دایی نیز برای این نوجوان سرطانی و خواهرش آرزوی سلامتی کرد.

در نیمه اول بازی پرسپولیس و صدرا قرمزپوشان موقعیت فراوانی را از دست دادند که اعتراض دایی را به همراه داشت.

*هواداران مازندرانی پرسپولیس در حاشیه بازی امروز به شدت علیه تیم استقلال موضع‌گیری کردند و شعار دادند. ضمن اینکه از نساجی نیز حمایت کردند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: محمدی، عالیشاه،‌ ماهینی، نورمحمدی، بنگر، حقیقی، عباس زاده، صادقیان،‌ پولادی، دهنوی و خلعتبری

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x