تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

به کسی اجازه سوء استفاده از پرسپولیس را نمی دهیم

  • کد خبر : 28520
  • 21 اسفند 1392 - 8:08
به کسی اجازه سوء استفاده از پرسپولیس را نمی دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان برگزاری تورنمنت سرداران شهید استان مازندران تقدیر و تشکر می کنم.

 به گزارش گروه ورزشی کمال مهر، علی دایی در پایان دیدار پرسپولیس و صدرای نکا در کنفرانس خبری گفت: همان طور که مستحضر هستید ما برای برپایی اردوی یک هفته ای به مازندران آمده ایم و در تورنمنت سرداران شهید استان مازندران نیز شرکت کرده ایم. تا اینجا تمرینات خوبی داشته ایم و از مسئولان و دوستانی که در این استان با ما همکاری کرده و امکانات اردو، تمرینی و مسابقه ای خوبی فراهم کرده اند تشکر می کنیم.

دایی درباره برتری پرسپولیس مقابل صدرای نکا گفت: ما سعی کردیم از تمام نفرات خود در این بازی استفاده کنیم و دیدید که به غیر از دو نفر همه بازیکنان تعویض شدند.

تمرینات ما تا روز جمعه ادامه پیدا می کند و ما در این مدت با ارزیابی تمرینات و مسابقاتی که در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود نفراتی که بهتر کار کرده اند را برای بازی هفتم فروردین مقابل داماش که در چمن مصنوعی برگزار می شود انتخاب می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عیادت از محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس گفت: وظیفه ما بود که به این هوادار عزیز سر بزنیم و کار خاصی انجام ندادیم. این هوادار به خاطر تماشای بازی پرسپولیس و تیم محبوبش دچار چنین سانحه ای شده و دعا می کنیم سلامتی کاملش را به دست بیاورد.

دایی در ادامه بار دیگر از مسئولین برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر کرده و تصریح کرد: مسئولین استان مازندران به ویژه هیئت فوتبال همکاری های لازم را با انجام دادند و حیف است که استان مازندران به غیر از یک زمین چمن مصنوعی سایر زمین های تمرینی  و مسابقه ای اش از شرایط استاندارد برخوردار نباشند در حالی که استان مازندران به خاطر این آب و هوا و شرایط می بایست بهترین زمین ها را داشته باشد که متاسفانه شاهد آن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم توقف اتوبوس سرخپوشان در سوادکوه و برخی مسائل مطرح شده در این باره گفت: صحبت خاصی در این باره ندارم و فقط باید بگویم قرار بود ما آنجا ناهار صرف کنیم اما تا به این منطقه رسیدیم یک آقایی آمد داخل اتوبوس و گفت یکی دو مجموعه را باید افتتاح کنیم آن هم در حالی که به هیچ عنوان نیروی انتظامی آنجا نبود  و آنهایی که چنین کارهایی می کنند باید مراتب و مسائل امنیتی را رعایت کنند. علاوه بر این ما به کسی اجازه نمی دهیم از تیم پرسپولیس سوءاستفاده کرده و بخواهد بدون هماهنگی مجموعه تیم و ما را در افتتاح مجتمع یا شرکت ها دخالت دهد. متاسفانه این آقا با کمال پررویی گفت بیاید و این مجتمع را با قیچی زدن افتتاح کنید که ما عذرخواهی کرده سوار ماشین شده و راهی هتل محل اقامت خود شدیم.

دایی درباره عملکرد بازیکنان مازندرانی پرسپولیس گفت: نه تنها بازیکنان مازندرانی بلکه امسال همه بچه های ما با تمام وجود تلاش کرده اند تا انتظارات را برآورده کنند. تا کنون نیز حضور این تعداد بازیکن مازندرانی در پرسپولیس سابقه نداشته. انصافا آنها عملکرد خوبی داشته اند.

دایی درباره کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: کیفیت این زمین خیلی بهتر از چمن های مصنوعی سایر ورزشگاه هاست. این طور نیست که زمین چمن مصنوعی نیاز به نگهداری و مراقبت نداشته باشد بلکه باید به زمین چمن مصنوعی نیز رسیدگی کرد تا از کیفیت مطلوب برخوردار باشد اما متاسفانه زمین چمن مصنوعی استادیوم داماش چنین شرایطی ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما تمرینات خود را طی روزهای آتی در قائمشهر و ساری انجام خواهیم داد و روز جمعه نیز به مصاف تیم خوب نساجی قائمشهر می رویم و انشاالله پس از آن عازم تهران خواهیم شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x