تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

هارلی دیویدسون در ایران با پلاک ملی +عکس

  • کد خبر : 28264
  • 20 اسفند 1392 - 8:53
هارلی دیویدسون در ایران با پلاک ملی +عکس

هارلی دیویدسون یا داویدسون نام تجاری نوعی موتورسیکلت خاص در آمریکا است که اکنون با قیمت ۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارشکمال مهر، بالا گرفتن تب خرید وسائل نقلیه خاص و متفاوت، یکی از موضوعاتی است که طی سالهای اخیر می توان به راحتی آنرا مشاهده و لمس کرد؛ از ورود خودروهای جدید و میلیاردی گرفته تا موتورسیکلت های دهها میلونی.

طرفداران موتورسیکلت های خاص و گران قیمت که تعدادشان رو به افزایش است، اگرچه با برندهای مختلفی سر و کار دارند اما شاید “هارلی داویدسون” از جمله موتورهایی باشد که عامه مردم نیز با دیدن نمونه های آن در برخی فیلم های هالیوودی، با نامش آشنایی دارند.

هارلی دیویدسون یا داویدسون نام تجاری نوعی موتورسیکلت خاص در آمریکا است که قدمتش به بیش از ۱۱۰ سال پیش می رسد و مرکز این شرکت نیز در میلواکی واقع شده است.

اما چند وقتی است در فضای مجازی، آگهی های فروش تعداد محدودی موتورسیکلت های هارلی دیویدسون در داخل ایران منتشر شده است که این موتورها دارای پلاک ملی نیز هستند. در این آگهی تاکید شده که ورود این موتورسیکلت ها کاملا قانونی صورت گرفته است.

مالک این موتورسیکلت ها در گفتگو با صبحانه اعلام کرد که این موتورسیکلت ها ۲۵۰ سی سی بوده و طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ایران مشکلی برای تردد در شهر ندارند. وی همچنین قیمت هر یک از این موتورسیکلت ها را ۲۵ میلیون تومان عنوان و تاکید کرد که در حال حاضر تعداد محدودی وارد کشور شده است اما در صورت استقبال مشتریان واردات آن ها افزایش خواهد یافت.

با توجه به این موضوع، باید منتظر ماند و دید از چه زمانی هارلی داویدسون سوارها برای نشان دادن توانایی خود در خرید این موتورسیکلت لوکس و فخر فروختن به دیگران، راهی خیابانهای شهرهایی مانند تهران می شوند؛ شاید از همین ایام نوروز …

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x