تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرقـت شیطانی ۱۱ چاقو کش

  • کد خبر : 28036
  • 18 اسفند 1392 - 18:01

دو مرد خطرناک و ۹ نوچه قمه‌کش با حمله به خانه‌ای در مشهد می‌خواستند به سرقتی شیطانی دست بزنند که با هشیاری همسایه‌ها چاره‌ای جز فرار ندیدند.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از شوک، پلیس که از قبل این باند مخوف را شناسایی کرده بود خیلی زود توانست دو رئیس باند را همراه پول‌های دزدی در مخفیگاه‌شان دستگیر کند.

با دستگیری دو تن از اشرار خطرناک مشهد یک باند مخوف متلاشی شد. استاد گچکار ساعت ۱۰ شب پنجشنبه گذشته کارش را تعطیل کرد و همراه شاگرد خود به خانه‌اش واقع در منطقه خواجه‌ربیع رفت. دقایقی بعد یکی از هم روستایی‌های آنها نیز از شهر «کلات» مهمان آنها شد. آن شب خواهر ۱۲ ساله استاد گچکار نیز در خانه برادرش بود و آنها در حال خوردن چای بودند که ناگهان ۱۱ مردجوان از دیوار خانه‌شان بالا رفتند و در حالی که به نظر می‌رسید در توهم هستند با چوب، چماق و قمه اهالی خانه را هدف حمله قرار دادند.

این اشرار حتی برای دختر نوجوان نیتی شوم داشتند که همسایه‌ها متوجه موضوع شدند و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و با ترس و وحشت درخواست کمک کردند.

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: ساعت ۵/۱۰ شب موضوع به ۱۱۰ اعلام شد و با هماهنگی‌های سریع مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد، تیم‌های آگاهی و گشت کلانتری ۲۵ مشهد بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: اراذل و اوباش که متوجه شده بودند همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته‌اند قبل از رسیدن مأموران با سرقت ۷۰۰ هزار تومان پول از محل گریختند، اما با توجه به این که افسران آگاهی کلانتری ۲۵ از چندی قبل در تعقیب اعضای این باند شرارت و معروف بودند تحقیقات پلیسی مسیر ویژه‌ای به خود گرفت و مشخص شد اعضای این باند مخوف این اقدام مجرمانه را انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات پلیس تا پاسی از شب ادامه یافت و مأموران توانستند در عملیاتی غافلگیرانه دو سرکرده باند که «جواد» ۲۵ و «بهروز» ۲۷ ساله هستند را در مخفیگاه‌شان واقع در خیابان رسالت مشهد دستگیر کنند. در بازرسی از خانه این تبهکاران قدیمی یک قمه، مقادیری مشروبات الکلی و ۷۰۰ هزار تومان پول دزدی کشف شد.

سرهنگ حجت نیکمرام با اشاره به این مطلب که تحقیقات گسترده پرونده برای شناسایی ۹ تن از نوچه‌های این دو شرور و دستگیری آنان ادامه دارد، گفت: پلیس مشهد به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و با حمایت جدی دستگاه قضایی با هرگونه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه‌ای خواهد کرد و مشهد خط قرمز افراد شرور، مجرمان و خلافکاران است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x