تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اولویت اصلی رسانه ملی، اجرای موفق طرح “هدفمندی یارانه‌ها” است

  • کد خبر : 27793
  • 18 اسفند 1392 - 7:36
اولویت اصلی رسانه ملی، اجرای موفق طرح “هدفمندی یارانه‌ها” است

رئیس رسانه ملی گفت: اولویت اصلی رسانه ملی، اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه‌هاست. رسانه‌های مکمل به متن نیاز دولت بپردازند و از حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.

 

به گزارش کمال مهر؛ سی‌ و پنجمین نشست افق رسانه با موضوع “دین در رسانه” و با حضور برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این نشست رئیس رسانه ملی با اشاره به جایگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اندیشه و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: انتظار جامعه اسلامی رسانه ملی خود، حرکت به سمت ارزش‌های متعالی دین و تربیت آحاد مردم بر اساس این آموزه‌هاست.

ضرغامی، هنرمندی در تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم، سفارش‌محوری، درک صحیح از مخاطب انبوه، مرجعیت دینی رسانه ملی نزد مخاطبان، شناساندن صحیح معروف و منکر در جامعه، معرفت‌افزایی و عمق‌‌بخشی به اعتقادات و دانش دینی مردم، استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های تولیدات معارفی در سطح جامعه و مراکز دینی، “اقناع” به جای “اغوا”، مناسک‌سازی؛ نوآوری، پدیده‌سازی و استفاده از پژوهش‌ها و نظرسنجی‌های دقیق برای روشن شدن نیازهای واقعی مردم را از جمله موضوعات مهم تبلیغات دینی در رسانه دانست و بر برنامه‌ریزی جامع و متوازن برای اثربخشی ظرفیت‌‌های سازمانی و برون سازمانی در عرصه دینی تاکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما، اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را از جمله وظایف اصلی رسانه در شرایط کنونی دانست و گفت: این وظیفه صرفا به اطلاع‌رسانی، محدود نمی‌شود بلکه آماده‌سازی افکار عمومی؛ خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن و برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ با دولت برای اجرای سیاست‌های مصوب از جمله اولویت‌های برنامه‌سازان رسانه ملی است؛ رسانه‌های مکمل نیز به متن نیاز دولت بپردازند و از حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.

ضرغامی “مقاوم‌سازی” اقتصاد را کلید حل مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: تثبیت و تحکیم اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و تقویت برنامه‌ها و اقدامات قوای سه‌گانه بر عهده رسانه ملی است که باید با همه توانمندی در این زمینه اقدام کند.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x