تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

اعلام برائت آفتاب یزد از اصلاح‌طلبان + عکس

  • کد خبر : 28025
  • 18 اسفند 1392 - 17:53
اعلام برائت آفتاب یزد از اصلاح‌طلبان + عکس

روزنامه آفتاب یزد وابستگی های زیادی به اصلاح‌طلبان دارد؛ اما این روزنامه مدعی است که وابسته به هیچ گروه و جناح و حتی شخصیتی نیست.

 

:

به گزارش کمال مهر روزنامه آفتاب یزد در شماره امروز خود با چاپ عکسی از کارمندان خود به همراه محمدخاتمی، تلاش کرد چهارهزارمین شماره خود را این‌گونه به مخاطب خود برساند.

این روزنامه با انتشار عکس دسته جمعی برخی از کارکنان این روزنامه با خاتمی، تیتر خود را به صحبتی از خاتمی در خصوص اینکه آفتاب یزد صدای ملت ایران است، اختصاص داده است.

با توجه به سابقه روزنامه آفتاب یزد می توان به این نتیجه رسید که این روزنامه وابستگی های زیادی به اصلاح‌طلبان دارد؛ اما این روزنامه مدعی است که وابسته به هیچ گروه و جناح و حتی شخصیتی نیست.

این ادعا در حالی است که همین روزنامه برای جشن چهارهزامین شماره خود محمد خاتمی را به این مراسم دعوت کرده و عکسی هم در صفحه اول خود به چاپ رسانده و حتی در ذیل این عکس نوشته: “چهار هزار روز همراه شما!

لازم به ذکر است اگر این روزنامه کمترین نزدیکی به گروه و جناح و شخصیتی ندارد چرا از دیگر مسئولان کشوری دعوت به عمل نیاورده؟

روزنامه آفتاب یزد با سردبیری مجتبی واحدی و صاحب امتیازی منصور مظفری در سال ۷۹ تاسیس شد که در سال ۸۸ رسما از مهدی کروبی حمایت کرد
مجتبی واحدی روزنامه نگار فراری است که در حال حاضر به عنوان کارشناس! در اکثر رسانه های معاند نظام حاضر می شود و تصور می کند که با زیاد حرف زدن و همه جا حاضر شدن بر دانش خود می افزاید و نفوذ و جایگاه سیاسی بالاتری را کسب می کند.

او همچنین پس از اغتشاشات فتنه گران در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، با صدور بیانیه هایی به همراه شورای هماهنگی راه سبز امید و اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی، خواستار حضور هواداران فتنه سبز در اعتراض به حصر خانگی سران فتنه شد که در این حرکت ناکام ماند.عملکرد یک بام و دو هوای او باعث شد در بین ضد انقلاب به عنوان نفوذی دستگاه های امنیتی شناخته و مشهور شود.

مجتبی واحدی، سردبیر سابق و لندن نشین روزنامه آفتاب یزد حتی در اظهاراتی مضحک در گفتگو با شبکه تلویزیونی “صدای آمریکا”، وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) مدعی شده بود که در راهپیمایی روز ۹ دی، جمعیت مردم حتی به میدان فردوسی هم نرسیده است!

سردبیر سابق آفتاب یزد، درباره حضور میلیونی مردم تهران در راهپیمایی اعتراضی نسبت به هتک حرمت عاشورا توسط حامیان آقای موسوی، با بیان اینکه “در تصاویر تلویزیونی مجسمه فردوسی نشان داده نشد، در حالیکه این مجسمه را ۳۵ سال است که می شناسم”، تعداد راهپیمایان این روز را “نهایتا ۳۰۰ هزار نفر” دانست.

عناوین اخبار روزنامه آفتاب یزد در روز یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ :

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x