تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چرا آیت‌الله مکارم به وزیر علوم اجازه دیدار نداد؟

  • کد خبر : 27975
  • 18 اسفند 1392 - 17:23
چرا آیت‌الله مکارم به وزیر علوم اجازه دیدار نداد؟

“آیت الله مکارم شیرازی”، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، درباره چرایی عدم اجازه دیدار به وزیر علوم توضیحاتی را ارائه داد.

 

به گزارش کمال مهر، “آیت الله مکارم شیرازی”، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، درباره چرایی عدم اجازه دیدار به وزیر علوم توضیحاتی را ارائه داده که به نقل از دفتر معظم له، عینا در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطلب لازمى را مى‌خواستم تذکر دهم که آقایان توجه داشته باشند و آن این‌که وزیر محترم علوم روز پنج‌شنبه به قم آمد، بعضى از آقایان مصلحت دیدند و با ایشان ملاقات کردند، ولى در بعضى از جرائد معروف نوشته شده بود که آیت الله مکارم هم با ایشان ملاقات کرده‌اند، من آن را جداً تکذیب مى‌کنم. افرادى واسطه شدند گفتم “من آمادگى ملاقات با ایشان را ندارم”. گفتند: چرا؟ گفتم “عزل و نصب‌هاى زیادى توسط ایشان در دانشگاه‌ها صورت گرفته که نه به مصلحت دانشگاه و دانشجویان عزیز ما بوده و نه به مصلحت نظام جمهورى اسلامى. لذا بسیارى از نمایندگان محترم مجلس اعتراض کرده‌اند و اخیراً شوراى محترم انقلاب فرهنگى نیز به این عزل و نصب‌هاى بى‌رابطه اعتراض کرده‌اند”.

من دیدم ملاقات با ایشان تأیید آن عزل و نصب‌هاست و در پیشگاه خداوند متعال مسئولم و لذا ملاقات را نپذیرفتم. البته دولت محترم کارهاى خوبى انجام مى‌دهد که ما از آن تقدیر مى‌کنیم و احیاناً بعضى از خطاها صادر مى‌شود که بر ما شرعاً لازم است تذکر دهیم.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x