تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

غرب حق فضولی در امور داخلی ما را ندارد/ رزمایش‌های بسیج در آینده ادامه دارد/ در حوزه موشکی اجازه دخالت به کسی نمی دهیم

  • کد خبر : 27913
  • 18 اسفند 1392 - 9:52
غرب حق فضولی در امور داخلی ما را ندارد/ رزمایش‌های بسیج در آینده ادامه دارد/ در حوزه موشکی اجازه دخالت به کسی نمی دهیم

رییس ستاد راهیان نور کشور اعلام کرد: آمریکا و غرب مجاز نیست و نباید به خود اجازه بدهد که در مسائل داخلی ما دخالت کنند یا به تعبیر دیگر غرب حق فضولی کردن در امور داخلی ما را ندارد.

 

کمال مهرسردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: در موضوع مذاکرات خوشبختانه وزارت خارجه و دولت محترم تلاش های خود را انجام داده است.

وی خاطرنشان شد: رهبری مذاکرات با غرب را برای دولت و وزیر خارجه باز گذاشته اما خطوط قرمز را هم بیان کردند؛ رئیس محترم جمهور هم به همراه وزیر امور خارجه این خطوط را رعایت کردند و از این به بعد هم رعایت می کنند.

رییس ستاد راهیان نور کشور اعلام کرد: آمریکا و غرب مجاز نیست و نباید به خود اجازه بدهد که در مسائل داخلی ما دخالت کنند یا به تعبیر دیگر غرب حق فضولی کردن در امور داخلی ما را ندارد؛ این حق طبیعی ماست که در دفاع از کشور و مردم، در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و رزمی باشیم.

 

مهمترین گزینه دفاعی ما مردم به ویژه بسیج هستند

فضلی یادآور شد: وقتی می گوییم دفاع، در واقع مهمترین دفاع ما دفاع مردمی است که مردم در کنار نیروهای مسلح مانند بسیج سالهاست که آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون شاهد اجرای رزمایش های بسیج در کنار دیگر رزمایش ها در کشور بوده ایم که این رزمایش ها در آینده هم ادامه دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رزمایش هایی که تا کنون انجام شده و برخی از رزمایش های هفته های اخیر در استان های کشور خاطرنشان شد: در هفته گذشته ۱۵۶ گردان بیت المقدس در ۷۶ شهرستان در سطح کشور رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» را اجرا کردند و آمادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

 

هیچ کس حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد

فضلی تأکید کرد: آمادگی حق طبیعی ماست و ما حتماً آمادگی های خود را بیشتر و قبراق تر از گذشته به صورت شبانه روزی پیگیری می کنیم.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در مورد اظهار نظر غربی ها در مذاکرات در مورد موشک‌های ایران گفت: ما هم از رسانه ها این مطلب را شنیده ایم که مسائل موشکی در مذاکرات مطرح شده است؛ اما اعلام می کنیم در حوزه موشکی هیچ کس حق دخالت در امور ما را ندارد.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x