تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انتشار “سند حمایت انتخاباتی دانشگاه آزاد از موسوی” در پی سخنان امروز آیت‌الله هاشمی

  • کد خبر : 27988
  • 18 اسفند 1392 - 17:27
انتشار “سند حمایت انتخاباتی دانشگاه آزاد از موسوی” در پی سخنان امروز آیت‌الله هاشمی

آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی می‌گوید که هر کس می‌تواند سندی بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچک‌ترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم.

 

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد صبح امروز در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی فرهیختگان برگزار شد، طی سخنانی تاکید کرد که “هر کسی می‌تواند سند بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچک‌ترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم. هیچ؛ بنا هم نداریم”.این سخنان در حالی مطرح می‌شود که دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی، از چهره‌های مورد حمایت و نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی، همواره از سوی منتقدان به سوء استفاده از این دانشگاه در راستای مسائل انتخاباتی متهم بوده است و در این باره اسنادی نیز تاکنون در رسانه‌‌ها منتشر شده است.

یکی از اسناد مورد اشاره منتقدین درباره تلاش‌های انتخاباتی مسئولان دانشگاه آزاد، به صورتجلسه‌ای مربوط می‌شود که طی آن حسین امیدوار، مشاور عبدالله جاسبی و مدیرکل وقت تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد، از اساتید و دانشجویان و تشکل‌های این دانشگاه می‌خواهد که در انتخابات ۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کنند.


در این جلسه که اساتید دانشگاه و نماینده جاسبی و برخی از مسئولان تشکل‌های دانشجویی حضور دارند، پس از بحث‌های مفصل، در نهایت تصمیم گرفته می شود که دانشگاه آزاد از طریق اساتید و تشکل‌ها به طور رسمی با ستاد میرحسین موسوی همکاری کنند.

در این جلسه برنامه‌ریزی می‌شود که از میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که فائزه و فاطمه هاشمی در آن حضور دارند دعوت به عمل آید.

علاوه بر این سند نیز در برهه‌هایی اسناد و گزارش‌هایی در خصوص نقش برخی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد در حوادث پس از انتخابات ۸۸ منتشر شده بود.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x