تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۵ نفر دیگر از رانندگان ایرانی بازداشت‌شده در کردستان عراق آزاد شدند

  • کد خبر : 27483
  • 17 اسفند 1392 - 7:38
۱۵ نفر دیگر از رانندگان ایرانی بازداشت‌شده در کردستان عراق آزاد شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از آزادی ۱۵ نفر دیگر از رانندگان بازداشت شده در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

کمال مهر:فتح‌الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از آزادی ۱۵ نفر دیگر از رانندگان ایرانی بازداشت‌شده در کردستان عراق خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده با مسئولان ذی‌ربط عراقی، ۱۵ نفر از این رانندگان آزاد شدند و تلاش‌ها برای آزادی سایر بازداشت‌شدگان ادامه دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب افزود: این رانندگان برای ترانزیت به عراق سفر کرده بودند که متأسفانه در کردستان عراق بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛۱۷ بهمن‌‌ماه سال جاری، فتح‌الله حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از بازداشت ۳۵ راننده ایرانی در اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: این رانندگان از یک ماه پیش توسط ماموران اقلیم کردستان عراق بازداشت شده‌اند.

وی افزود: این رانندگان ۲ روز پیش (۱۵ بهمن‌ماه) توسط ماموران اقلیم کردستان عراق تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به وزیر امور خارجه این کشور تذکر می‌دهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل این رانندگان ایرانی که به منظور ترانزیت کالا به عراق سفر کرده‌اند، اقدام کنند. از مسئولین امنیتی نیز درخواست داریم نسبت به رفع مشکل این رانندگان ایرانی اقدام کنند.

براساس این گزارش، فتح الله حسینی چهارشنبه، ۱۴ اسفندماه، در تشریح آخرین وضعیت رانندگان ایرانی بازداشت شده در اقلیم کردستان عراق به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد تعداد رانندگان ایرانی بازداشت شده در اقلیم کردستان عراق ۳۱ نفر است، نه ۳۵ نفر و اخبار منتشر شده مبنی براینکه ۳۵ نفر راننده ایرانی بازداشت شده صحت ندارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در این گفتگو اعلام کرده بود: با پیگیری‌های صورت گرفته تا کنون ۵ نفر از این رانندگان بازداشت‌شده، آزاد شده‌اند اما متاسفانه ۲۶ راننده کشورمان همچنان در اقلیم کردستان عراق بازداشت هستند و امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به آزادسازی آنها اقدام شود.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

بااین هیکل شخصا میرفتی کردستان مطمئنا همشون رو همون اول ازادمیکردن
اول که همین اقای صاحب عکس بالا گفت اینا واسه تزریق کالا رفته بودن الان میگه واسه ترانزیت کالا رفته بودن خانه ملت میگه راننده تانکرسوخت بودن اخه چرا راستشو نمیگین

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x