تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

یک هواپیما با ۲۳۹ سرنشین ناپدید شد

  • کد خبر : 27617
  • 17 اسفند 1392 - 10:34

یک فروند هواپیمای مسافری خط هوایی مالزی حامل ۲۳۹ مسافر، در حین پرواز از سمت «کوالالامپور» به سمت «پکن» ناپدید شد.

کمال مهر: یک فروند هواپیمای مسافری خط هوایی مالزی حامل ۲۳۹ مسافر، در حین پرواز از سمت «کوالالامپور» به سمت «پکن» ناپدید شد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۷۷ خط هوایی مالزی که حامل ۲۳۹ سرنشین بود، ارتباط خود را اوایل صبح امروز با کنترل ترافیک هوایی در حین پرواز از «کوالالامپور» به سمت «پکن» از دست داد و مقامات خطوط هوایی هنوز نتوانستند با گذشت چند ساعت مکان این هواپیما را تعیین کنند.

این هواپیما درست دو ساعت بعد از پرواز بر فراز «ویتنام» در ساعت ۱:۲۰ به وقت محلی (۱۸:۲۰ به وقت گرینویچ روز جمعه)، ارتباط خود را از دست داد.

خبرگزاری شینهوا ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که سیگنال‌های راداری نیز از بین رفته است. یکسری شایعاتی وجود دارد که این هواپیما در ایمنی کامل فرود آمده است اما «فؤاد شاروجی»، معاون رئیس کنترل عملیات خط هوایی مالزی به سی ان ان اعلام کرد که این شایعات نادرست است و هنوز مشخص نیست که این هواپیما در کجا فرود آمده است.

شاروجی اعلام کرد که هواپیمای مذکور در ارتفاع ۳۵ هزار پایی پرواز می‌کرده است و خلبان‌ها هیچ‌گونه مشکلی که مربوط به هواپیما باشد را گزارش نکردند.

پرواز «ام اچ ۳۷۰) حدود ساعت ۱۲:۴۱ صبح روز شنبه (۱۶:۴۱ گرینویچ جمعه) به وقت محلی کوالالامپور را ترک کرد و قرار بود ساعت ۶:۳۰ صبح شنبه (۲۲:۳۰ گرینویچ جمعه) در پکن فرود آید.

این هواپیما حامل ۲۲۷ مسافر از جمله دو کودک و ۱۲ خدمه بوده است.

 

 

 

 

خبرگزاری فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x