تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

هنرمندان جلوی دوربین “سیروس مقدم” آزاد بازی می‌کنند/ به “پایتخت۲۰” و ۶۰ سالگی‌ام فکر می‌کنم

  • کد خبر : 27565
  • 17 اسفند 1392 - 8:58
هنرمندان جلوی دوربین “سیروس مقدم” آزاد بازی می‌کنند/ به “پایتخت۲۰” و ۶۰ سالگی‌ام فکر می‌کنم

“مهران احمدی” گفت:‌همه هنرمندان با توجه به اخلاق و تکنیک‌های حرفه‌ای “سیروس مقدم” جلوی دوربین لو با احساس راحتی عمل می‌کنند.

 

کمال مهر:”مهران احمدی” بازیگر نقش بهبود گفت: از “پایتخت۳” به عنوان یک اتفاق میمونی خبر داد و خوشبختانه مردم هم آن را پذیرفتند و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی کوچکترین سهم را درشادی مردم دارم.

وی درخصوص ساخت سری چهارم و پنجم پایتخت گفت: من به “پایتخت۲۰” و زمانی که ۶۰ ساله می‌شوم و به اتفاقات آن زمان فکر می‌کنم.

ایفاگر نقش بهبود، افزود: تا زمانی که مردم علاقه داشته باشند، ما به عنوان تیم سازنده موظف به انجام وظیفه هستیم.

وی با اشاره به نقش متفاوت و پررنگ خود در سری جدید سریال “پایتخت”، گفت: ایفاگر همان نقش بهبود، داماد شریف خانواده هستم که هر چه اتفاق بد برای او افتاد و بهبود هم صبورانه آنها را پذیرفت.
احمدی ادامه داد: ویژگی نقش “بهبود” در “پایتخت۳” وسعت بیشتری یافته و تا پایان قسمت با اتفاق‌های عجیب و غریبی در کار جنگل‌بانی خود مواجه می‌شود که به دنبال آن بقیه اعضای خانواده هم درگیر مشکلات او خواهند شد.

وی درخصوص همکاری‌اش با “سیروس مقدم” تصریح کرد: گذشته از ویژگی‌هایی منفی و حرفه‌ای “سیروس مقدم”، همه با او ایمان دارند و به عقیده من بزرگترین ویژگی این کارگردان کشورمان اخلاق و راحت بودن هر هنرمندی جلوی دوربین او است.

احمدی اظهار داشت: “سیروس مقدم” دست هنرمندان را برای بروز خلاقیت در نقش باز می‌گرداند و مثل یک پدر همه بدی‌های من را اصلاح می‌کند.

بازیگر نقش “آوای باران” با اشاره به تیم خوب بازیگران سریال “پایتخت” خاطر نشان کرد: سریال “پایتخت۳” در کنار “سیروس مقدم” یک تیم بازیگری خوبی را دارد به این معنا که همه بازیگران آن یک دست هستند و همگی یک جنس بازی را دنبال می‌کنند که همین امر باعث رشد روابط و شخصیت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x