تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

بازیگر مورد حمایت فتنه گران سارق خودرو از آب درآمد!

  • کد خبر : 27741
  • 17 اسفند 1392 - 16:07
بازیگر مورد حمایت فتنه گران سارق خودرو از آب درآمد!

سایت سحام نیوز وابسته به مهدی کروبی نیز اتهامات این فرد را «اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیر قانونی، اقدام به فیلم‌برداری و نیز اخلال در نظم عمومی» عنوان کرده است.

به گزارش کمال مهر، به نقل از افکار نیوز، یکی از بازیگران سابق سریال‌های تلویزیونی که چندسالی است خبر بازداشت و زندانی شدنش در سایت‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود به دلیل تشکیل باند سرقت از خودرو‌ها و لوازم شخصی قبیل تلفن‌های همراه و تبلت تحت بازجویی قرار گرفته است.
این بازیگر مشهور در حالی به دلیل تشکیل باند سرقت لوازم خودرو تحت بازجویی قرار داشته که برخی از سایت‌های ضد انقلاب دلیل بازداشت وی را «شرکت در راهپیمایی اعتراضی تهران در روز ۲۵ بهمن و فیلمبرداری از راهپیمایی!» اعلام کرده بودند.

یک منبع آگاه به افکارنیوز گفت: این بازیگر سال‌های گذشته صداوسیما به اتهام تحصیل مال مسروقه و جعل و خرید مال مسروقه و سرقت مستوجب تعزیر و قبول مال مسروقه و معامله مال مسروقه و نگهداری مواد روان گردان تحت بازجویی قرار گرفته و پرونده وی در شعبه ۱۱ بازیرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران تحت بررسی است.

پیش از این سایت جرس گزارش داده بود جوانان اصلاح طلب برای این بازیگر و چندتن از محکومان امنیتی مراسم بزرگداشت گرفته و برای آزادی وی دعا کرده بودند.

سایت سحام نیوز وابسته به مهدی کروبی نیز اتهامات این فرد را «اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیر قانونی، اقدام به فیلم‌برداری و نیز اخلال در نظم عمومی» عنوان کرده و مدعی شده بود این بازیگر سر‌شناس تلویزیون به دلیل حمایت از جنبش سبز از حقوق اولیه یک زندانی نیز محروم شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x