تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

۵ ایرانی متهم تجاوز به زن اندونزیایی

  • کد خبر : 27261
  • 15 اسفند 1392 - 12:15

پنج‌ مرد جوان که توسط زنی اندونزیایی به آدم‌ربایی و تعرض متهم شده‌اند به زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شوند.

کمال مهر: پنج‌ مرد جوان که توسط زنی اندونزیایی به آدم‌ربایی و تعرض متهم شده‌اند به زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شوند.

این زن که به عنوان کارگر به ایران آمده‌ است، یک هفته قبل با مراجعه به پلیس ادعا کرد پنج‌مرد جوان ایرانی او را ربوده و به یکی از روستاهای رباط کریم برده و مورد آزار قرار داده‌اند. این زن در خانه چند نفر از این متهمان به عنوان کارگر کار می‌کرد و آنها از وی سوءاستفاده کرده‌اند. او که از طریق مترجم شکایت خود را مطرح می‌کرد، گفت: آنها به من گفتند برایم کاری سراغ دارند اما در میانه راه تغییر مسیر دادند و به سمت یک روستا رفتند و آنجا مرا مورد تعرض قرار دادند.

با ارسال این پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری ‌استان تهران و بازداشت متهمان، زن اندونزیایی یک‌بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت: مدتی قبل به ایران آمدم و در خانه‌ای در بالای شهر تهران به‌عنوان کارگر مشغول به کار شدم. چندماه بعد صاحب‌خانه گفت دیگر به من نیازی ندارد و عذرم را خواست.

در خانه‌ای دیگر کار پیدا کردم مدتی هم آنجا ماندم و بعد از چندماه آنها هم گفتند دیگر به من احتیاجی ندارند. مانده‌ بودم که چه کنم و چطور کار پیدا کنم تا اینکه سه‌پسر جوانی که در یکی از این خانه‌ها برایشان کار می‌کردم، گفتند در خانه‌ای برایم کار سراغ دارند.

آنها من را سوار ماشین کردند. در راه وقتی با هم صحبت می‌کردند، متوجه شدم حرف‌های عجیبی می‌زنند و بعد هم تغییر مسیر دادند و مرا به یک روستا بردند.  این زن ادامه داد: آنها مرا به روستایی در رباط‌کریم بردند و آنجا هرسه به من تجاوز کردند و دو دوستشان را هم که در آن روستا بودند، خبر کردند. این دو جوان هم به من تعرض کردند.

من از همه آنها شکایت دارم. این زن ادامه داد: هر پنج مرد به زور مرا به خانه بردند و من نمی‌توانستم کاری کنم. این زن در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که پنج مرد جوان ایرانی همگی اتهام تعرض را رد کردند. آنها مدعی هستند این زن قصد داشت از آنها اخاذی کند.

متهمان در بازجویی‌ها گفتند این زن خودش همراه آنها به رباط‌کریم رفت تا از مادر یکی از دوستانشان که زنی ناتوان است، مراقبت کند. یکی از متهمان گفت: زن اندونزیایی وقتی بیکار شد خیلی ناراحت بود. من و دوستانم هم قصد کمک به او را داشتیم و گفتیم زن ناتوانی را می‌شناسیم که به کمک نیاز دارد و می‌توانی در خانه او کار کنی.

بعد هم که او را مقابل خانه آن زن پیاده کردیم، برگشتیم. ما نه آدم‌ربایی کردیم و نه این زن را مورد تعرض قرار دادیم. او دروغ می‌گوید و قصد دارد از این راه پول به دست بیاورد. ما هیچ‌کاری با این زن نداشتیم و قصدمان کمک به او بود؛ چون او، خارجی است فقط خواستیم کمکش کنیم تا احساس غریبی نکند.

وقتی شاکی به پزشکی‌قانونی معرفی شد، متخصصان اعلام کردند نشانه‌ای که از تعرض گروهی حکایت داشته ‌باشد، وجود ندارد و احتمال اینکه او با شخص دیگری رابطه داشته باشد وجود دارد اما به‌طور قطع نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.  این در حالی است که وکیل مدافع شاکی نسبت به ربوده‌شدن این زن مصر است و برای متهمان درخواست مجازات کرده ‌است.

متهمان که همگی در بازداشت به سر می‌برند هفته آینده در شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهند شد.

روزنامه شرق
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x