تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نتیجه تاسف بار تیم ملی ایران در آزادی

  • کد خبر : 27189
  • 15 اسفند 1392 - 9:53
نتیجه تاسف بار تیم ملی ایران در آزادی

تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی برابر گینه به شکست دو بر یک تن داد.

کمال مهر: تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی برابر گینه به شکست دو بر یک تن داد.

دیدار دوستانه تیم ملی ایران و گینه با برتری دو بر یک تیم آفریقایی به پایان رسید. گل‌های این دیدار را کوین کنستانت و ابراهیم ترائوره در دقایق ۳۵ و ۳۶ برای گینه و رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۵۵ برای ایران به ثمر رساندند.

گزارش نیمه نخست:

نخستین فرصت این دیدار را گینه به دست آورد و ارسال یک توپ از سوی ابراهیم ترائوره برای سلیم سیسه با ضربه سر این بازیکن همراه شد که در نهایت ضربه او با اندک اختلافی راهی اوت شد. در ادامه شاگردان کی روش بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۲۰ شوت سنگین جواد نکونام از پشت محوطه جریمه گینه می‌رفت دروازه این تیم آفریقایی را باز کند که با واکنش خوب دروازه‌بان گینه این فرصت از دست رفت.

با این حال اشکان دژاگه در دقیقه ۲۸ با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه گینه تلاش کرد اولین گل بازی را به ثمر برساند که واکنش دیدنی دروازه بان گینه مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد و در ادامه ارسال کرنر به دست آمده از این شوت روی پای حدادی‌فر فرود آمد که ضربه دیدنی این بازیکن را هم دروازه‌بان گینه با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در ادامه این دیدار برخلاف روند بازی شوت کوین کنستانت بازیکن تیم ملی گینه از پشت محوطه جریمه با اشتباه عجیب داوری همراه شد تا ضربه او از زیر دستان داوری به گل تبدیل شود و حساب کار یک بر صفر به سود گینه شود. اما این پایان کار نبود و تنها یک دقیقه بعد شوت ابراهیم ترائوره، کاپیتان گینه از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه ایران را درحالی که داوری تنها نظاره‌گر ماجرا بود، باز کرد تا گینه دو بر صفر از تیم ملی ایران پیش بیفتد.

در ادامه این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد تا گینه‌ای‌ها با برتری دو بر صفر کار را در این نیمه به پایان ببرند.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم شاگردان کی روش بر بازی مسلط شدند و در دقیقه ۴۷ بود که شوت جهانبخش می رفت تا فاصله را به یک گل برساند اما ضربه او پس از برخورد با تیرک دروازه گینه راهی اوت شد و تنها دو دقیقه زمان لازم بود تا رضا قوچان نژاد با شوتی سنگین تلاش کند ایران را به گل نخست برساند اما ضربه او را دروازه بان گینه با واکنشی به موقع در آغوش خود جمع کرد تا حساب کار همچنان دو بر صفر به سود گینه باقی بماند.

با این حال تیم ملی ایران در دقیقه ۵۵ به گل رسید. پاس دژآگه در داخل محوطه جریمه گینه با از خودگذشتگی جهانبخش همراه شد تا قوچان‌نژاد با ضربه بغل پای فنی خودش ایران را به گل نخست برساند.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۷۰ ارسال خسرو حیدری برای جواد نکونام با ضربه سر خوب کاپیتان ایران همراه شد اما ضربه او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد و تنها یک دقیقه بعد دژاگه در داخل محوطه جریمه گینه صاحب فرصتی مناسب شد که ضربه اش را دروازه‌بان گینه در آغوش خود گرفت.

در ادامه تلاش های شاگردان کی روش برای تغییر نتیجه بی نتیجه ماند تا کارلوس کی روش پنجمیش شکست خود را با تیم ملی ایران تجربه کند. ایران با سرمربیگری کی‌روش از تیم‌های عمان، آلبانی، ازبکستان و لبنان شکست را پذیرفته است.

ترکیب تیم ملی ایران: دانیال داوری (علیرضا حقیقی ۷۷)، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مجتبی جباری (علیرضا جهانبخش ۴۵)، مسعود شجاعی (خسرو حیدری ۴۵)، اشکان دژآگه (کریم انصاری‌فرد ۸۶)، قاسم حدادی‌فر، رضا قوچان‌نژاد، پژمان منتظری (مهرداد بیت‌آشور ۴۵)، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x