تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ماجرای کتک‌ کاری کارگردان سرشناس!

  • کد خبر : 27116
  • 15 اسفند 1392 - 9:06

کارگردان سرشناس سینما به‌خاطر کتک‌خوردن از تهیه‌کننده فیلمش در دادسرا به طرح شکایت پرداخت. کارگردان سرشناس ادعا دارد از سوی تهیه‌کننده فیلم مورد حمله قرار گرفته است.

 

کمال مهر: کارگردان سرشناس سینما به‌خاطر کتک‌خوردن از تهیه‌کننده فیلمش در دادسرا به طرح شکایت پرداخت. کارگردان سرشناس ادعا دارد از سوی تهیه‌کننده فیلم مورد حمله قرار گرفته است.

چندی پیش یک کارگردان با مراجعه به دادسرای تهران از تهیه‌کننده فیلمش شکایت کرد.

این کارگردان جوان وقتی پیش روی بازپرس امجدیان ایستاد، گفت: تاکنون چندین فیلم ساخته‌ و با تهیه‌کننده‌های زیادی  همکار بوده‌ام. چند وقت پیش در حال ساختن یک فیلم سینمایی بودم که برای سرمایه‌گذاری آن نیاز به تهیه‌کننده داشتم، بنابراین با تهیه‌کننده‌ای به‌نام «مهدی» مذاکراتی کردم. وی ادعا می‌کرد تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌تواند برای فیلم سرمایه‌گذاری کند.

بنابراین به دفتر وی در میدان آرژانتین رفتم و قراردادی را تنظیم کردیم.

مهدی ابتدا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرد و با دادن یک چک ۲۰۰ میلیون تومانی قرار شد بقیه آن را نیز پرداخت کند.

ماه‌ها گذشت اما مهدی نتوانست طبق قراردادی که بسته بودیم، ۲۰۰ میلیون تومان را بپردازد.هر بار با وی تماس می‌گرفتم بهانه‌های واهی‌ می‌آورد و همین باعث شد کار ما به کندی پیش برود.
این کارگردان سینما گفت: روز حادثه من و «هاشم» دوستم برای حساب و کتاب به دفتر مهدی رفتیم، آنجا دو تن دیگر از دوستان وی نیز حضور داشتند. زمانی‌که قصد داشتم موضوع را حل و فصل کنم، ناگهان مهدی به من حمله‌ور شد و بشدت با مشت و لگد به جانم افتاد که من هم از ترس جانم پنجره دفترش را باز کردم و از مردم کمک خواستم.

حالا از این تهیه‌کننده به خاطر ضرب و شتم و همچنین سرقت چک ۲۰۰ میلیون تومانی که به من داده بود، شکایت دارم چرا که در زمان کتک‌کاری چک همراهم بود و در زمان درگیری چک ۲۰۰ میلیون تومانی که داخل کیفم بوده به سرقت رفته است و احتمال می‌دهم زمانی که کیفم در دفتر وی جاماند و من از ترس جانم پا به فرار گذاشتم، مهدی چک را دزدیده باشد.

بنابر این گزارش با ادعاهای این کارگردان، بازپرس امجدیان دستور داد تهیه کننده فیلم در دادسرا حاضر شود.مهدی وقتی در برابر بازپرس امجدیان ایستاد، گفت: همه ادعاهای کارگردان فیلم دروغ است چرا که قرار بود وی به قولش عمل کند اما این کار را نکرد و روز حادثه وقتی برای حل و فصل وی را به دفترم دعوت کردم، در همان ابتدای ورود شروع به توهین و ناسزاگویی کرد و قصد داشت خودش را از پنجره به پایین پرتاب کند که من مانع وی شدم.

این تهیه‌کننده در خصوص کتک زدن کارگردان گفت: وقتی مشاجره لفظی بین ما بالا گرفت، «قاسم» کارگردان به سمت من حمله‌ور شد که من نیز تنها از خودم دفاع کردم، من دست به هیچ سرقتی نزده‌ام و در‌خصوص سرقت شدن چک ۲۰۰ میلیون تومانی نیز وی که به من تهمت می‌زند باید ادعایش را اثبات کند و حالا من از این کارگردان به‌خاطر کلاهبرداری و ناسزاگویی شکایت دارم.با ادعاهای تهیه‌کننده فیلم، بازپرس پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس دستور داد در خصوص زوایای پنهان این پرونده دست به تحقیق بزنند.

روزنامه ایران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x