تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

خواننده پاپ: چرا برخی بازاریان یارانه می‌گیرند؟

  • کد خبر : 27122
  • 15 اسفند 1392 - 9:09
خواننده پاپ: چرا برخی بازاریان یارانه می‌گیرند؟

خواننده موسیقی پاپ گفت: ۷۰ درصد مردم ایران نیاز به دریافت یارانه ندارند و با این کار می توانیم حمایت خوبی از نیازمندان واقعی کشور داشته باشیم.

کمال مهر: خواننده موسیقی پاپ گفت: ۷۰ درصد مردم ایران نیاز به دریافت یارانه ندارند و با این کار می توانیم حمایت خوبی از نیازمندان واقعی کشور داشته باشیم.

فریدون آسرایی گفت: از روز نخست که یارانه پرداخت شد به خود اجازه ندادم حتی ریالی از این پول را دریافت کنم زیرا معتقدم این مبلغ باید به کسانی پرداخت شود که نیاز به این پول دارند.

او گفت: پرداخت یارانه در بسیاری از کشورها وجود دارد اما در تمام این کشور ها به کسانی پرداخت می شود که نیازمند واقعی هستند نه افرادی که مالک چندین برج هستند.

آسرایی که به همراه ۱۲۷ فرهیخته کشورمان با ارسال نامه ای به رییس جمهوری از دریافت یارانه خود به صورت داوطلبانه چشم پوشی کرده است، گفت: به اعتقاد من ۷۰ درصد از مردم کشور نباید یارانه بگیرند و مطمئن باشید اگر روزی این اتفاق رخ دهد دیگر کودکی در خیابان گل فروشی نخواهد کرد.

او تصریح کرد کارمندان دولت از حق و حقوق خاصی برخوردار هستند و نمی دانم چرا آنها یا بسیاری از بازاریان ما باید یارانه بگیرند، این پول متعلق به کسانی است که می توانند با دریافت این مبلغ زندگی خود را تکان دهند.

خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا در این مملکت هیچ کودکی سر چهارراه گل فروشی نکند و شب را به خاطر نداشتن خانه در سرمای خیابان صبح نکند.

آسرایی گفت: متاسفانه کسانی را می شناسم که حتی در خارج از ایران زندگی می کنند و یارانه می گیرند. ما باید برای بهبود وضعیت جامعه همه دست به دست هم دهیم تا شرایط بهتری را رقم بزنیم.

او اظهار امیدواری کرد که انصراف عده ای از هنرمندان از دریافت یارانه، الگویی شود برای افرادی که به چنین مبالغی نیاز ندارند ونیز با ادامه این کار دیگر کودکان ایران زمین در کلاس هایی درس نخوانند که حتی نور کافی ندارد.

خبرگزاری ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x