تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

نگرفتن یارانه زندگی برخی را تکان می دهد

  • کد خبر : 26894
  • 14 اسفند 1392 - 13:00
نگرفتن یارانه زندگی برخی را تکان می دهد

بازیگر بین المللی سینمای ایران گفت: افرادی در جامعه نیازی به یارانه ندارند و می توانند با چشم پوشی از این مبلغ زندگی برخی افراد را کاملا تکان دهند.

کمال مهر: بازیگر بین المللی سینمای ایران گفت: افرادی در جامعه نیازی به یارانه ندارند و می توانند با چشم پوشی از این مبلغ زندگی برخی افراد را کاملا تکان دهند.

همایون ارشادی گفت: هیچ گاه یارانه نقدی خود را دریافت نکردم زیرا از روز نخست معتقد بودم این پول باید بدست کسانی برسد که به آن نیاز جدی دارند.

۱۲۸ فرهیخته در نامه ای به رییس جمهوری برای چشم پوشی از دریافت یارانه نقدی داوطلب شدند از این میان ۲۴ هنرمند، ۸۰ اقتصاد دان و ۲۴ جامعه شناس بودند.

بازیگر فیلم هایی چون بادبادک باز ، طعم گیلاس و ملکه ادامه داد: وقتی دوستانم پیشنهاد چشم پوشی از یارانه نقدی را به من دادند با علاقه آن را پذیرفتم. این کار اعتقاد قلبی من بوده و خواستیم در حرکتی نمادین نشان دهیم کسانی که نیاز به یارانه ندارند نباید این پول را دریافت کنند.

این بازیگر سینمای ایران گفت: متاسفانه در کشور ما بسیاری از کسانی که یارانه می گیرند به این مبالغ نیازی ندارند و می توانند با گذشت از یارانه خود زندگی کسانی که به این مبلغ نیاز دارند را کاملا تکان دهند.

ˈمعتقدم انسان بودن شامل چنین اقداماتی می شود و از همین رسانه از تمام کسانی که به پول یارانه خود نیازی ندارند دعوت می کنم از این مبلغ چشم پوشی کنند و بگذارند این پول به کسانی برسد که به آن نیاز جدی دارند.چنین اقداماتی نشان می دهد هیچ شکافی میان خانواده سینما و مردم وجود ندارد و شخصا هیچ وقت خودم را از مردم جدا ندانسته ام.ˈ

ارشادی خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان قشر هنرمند الگو باشیم و چه خوب است که الگو خوبی برای جامعه باشیم و سعی کنیم چنین کارهایی را در جامعه ترویج دهیم.

وی در پایان، گفت: مطمئن باشید همه ما می توانیم با دست به دست هم دادن مشکلات جامعه خود را حل کنیم و هر کسی باید ابتدا از خود اصلاح را شروع کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x