تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

آقای رئیس جمهور! شادی مردم ، تدبیر و امید می طلبد نه اجرای کنسرت!/مردم آبادان فرهنگ وهنر را با معنای بی بندوباری این روزهایش نمی پسندند

  • کد خبر : 26964
  • 14 اسفند 1392 - 15:32
آقای رئیس جمهور! شادی مردم ، تدبیر و امید می طلبد نه اجرای کنسرت!/مردم آبادان فرهنگ وهنر را با معنای بی بندوباری این روزهایش نمی پسندند

مردم آبادان و خرمشهر با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار برخورد دولت با طراحان برنامه های مبتذل و مجریان کنسرت های ساختارشکن در این شهرهای مقدس شدند.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از رهیاب نیوز،مردم آبادان و خرمشهر با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار برخورد دولت با طراحان برنامه های مبتذل و مجریان کنسرت های ساختارشکن در این شهرهای مقدس شدند.

متن این نامه که قرار است طی روزهای آینده به نهاد ریاست جمهوری ارسال شود بدین شرح است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

با سلام و تحیات

اینجا آبادان ، جایی که امید از دوردست سوسو می زند. شهری که تدبیر ، گمشده ی دیرین مدیرانش است.خاکی که روشنفکران غرب زده ، تبرک قدسی اش را نشانه گرفته اند.

سرزمینی که در جای جای تربتش ، امامزاده گان عشق آرمیده اند (اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله)) و سالانه میلیون ها نفر از سراسر کشور پروانه وار ، گرد شمع وجودشان جمع می شوند.

آری اینجا دروازه ی ورود عالی ترین مکتب بشری(تشیع) به ایران اسلامی است.همان تشیع بر آمده از حقایق ناب و مکارم اخلاق ائمه اطهار(س). همان مذهب وصیت کننده به دوری از گناه و مکروهات.همان نسخه ی شفابخشی که رسالتش رهاسازی آدم از بند حقارت و مادیات است.

و این صدای مردم مومن و شهادت طلب آبادان است.مردمی که امام(ره) را به عنوان یک روحانی مبارز شیعه برگزیده و به فرمانش به میدان آمدند و به عشق راه و هدف او که همان راه انبیاء و اولیاء الهی بود ، با دستان خالی اما اعتقادی راسخ ، از وجب به وجب این سرزمین دفاع کردند.

مردمی که امروز حقارت را بر نمی تابند و فرهنگ وهنر را با معنای بی بندوباری این روزهایش نمی پسندند.

انسان هایی که فرهنگ خلاصه شده در کنسرت های ساختارشکن و ناهنجار برایشان بی معناست.کنسرت هایی که زبان از توضیح فضایش شرم دارد.

جناب آقای دکتر روحانی ؛ اینک که هجمه های ناجوانمردانه و فشارهای ضدفرهنگی سهمگین ، قصد تاراج ارزشهای انقلاب اسلامی از دارالشهدای ایران یعنی آبادان قهرمان و خرمشهر سرافراز را دارد شایسته است با مراجعه به سوگندی که برای حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران یاد کرده اید و نگاهی به روند مرموز شبیخون فرهنگی دشمنان به ویژه در شهرهای مرزی ، استراتژیک و ارزش محور آبادان و خرمشهر ، کلید تدبیر خود را برای حمایت امور معنوی – مذهبی و تقویت باورهای انقلابی و اسلامی به کار برید تا امنیت اخلاقی جامعه و سلامت نفس مردمانش به امنیت افزون تر مرزی و استراتژیک منتج شود.

جناب آقای رئیس جمهور؛ امت حزب الله آبادان و خرمشهر با طرح پرسش هایی دغدغه مند و تکلیف محور که در ذیل آمده است مطالبات حقه خود را از حضرتعالی و سایر مسئولان ابراز می دارند:

– ما کاری به درخواست هنجارشکن ها از محضر رئیس جمهور عزیز نداریم (همان هایی که بعد از روی کار آمدن دولت جدید ، به خیال خام خود ، دندان طمع برای تکرار وقایع رقت بار دوره اصلاحات تیز کرده اند)  اما همین اندازه می دانیم که خانواده های هزاران شهیدو جانباز و ایثارگر  برای حفظ ارزش هایی که هستی خود را به خاطر آنها تقدیم امام و انقلاب نمودند امروز  از همیشه نگران ترند. حال در چنین شرایطی این مردم از چه کسی جز رئیس جمهور ولایتی و مردمی که یک شخصیت روحانی وشاگردی از شاگردان مکتب امام جعفرصادق(ع)  است انتظار یاری و حمایت داشته باشند؟ آقای دکتر ؛ با فرض اینکه رحمانیت نظام به معنای مهلت دادن به معاندان انقلاب و روشنفکران زاویه دار با ارزش های دینی تعبیر شود (که امری اساساً مردود است) در چنین شرایطی جلوه ی رحیمی مورد انتظار دوستداران و علاقمندان به حکومت اسلامی چگونه تحقق می یابد تا آلات گناه ، به تدریج زنان عفیف و مردان غیرتمندش را در خود نبلعد؟

– چگونه می توان فرهنگ را منحصراً در کنسرت (که یک امر وارداتی است) خلاصه کرد؟ آیا بهتر نیست به جای هزینه های گزافی که در این راه حیف و میل می شود تا سودش به جیب مافیای ثروت برود ، به توسعه ی ورزش ، تقویت هنرهای اصیل ایرانی ، پرورش استعدادهای قرآنی و مذهبی  و تربیت نابغه های علمی اختصاص داد؟

–  آیا اگر فرهنگ جامعه اسلامی قربانی بازی های سیاسی و خواسته های شهوانی عده ای منفعت طلب شود و متدینین سکوت کنند و بی تفاوتی در پیش گیرند به شهدا و آرمان های متعالی امام خیانت نشده است؟

– جناب آقای رئیس جمهور؛ اسلام دینی است که به شادبودن توجه ویژه دارد و ما نیز معتقدیم باید نظام و مسئولان زمینه شادی شهروندان را فراهم کنند. اما آیا دین با گناه موافق است و از من و شمای مسلمان خواهد پذیرفت در مقابل منکراتی که به بهانه ی شادی رخ می دهد بی توجه باشیم و با امر به معروف و نهی از منکر جلوی ارتکاب مفسده های عمومی را نگیریم؟

-جناب آقای رئیس جمهور ؛ حضرتعالی در سفر به آبادان وخرمشهر و اعلام منطقه آزاد شدن این دو شهر ، موجی از شادی و امید را در دل مردم به وجود آوردید. سوال اینجاست شما چه اقدامی جز دادن روحیه امید و نشاط به جامعه دادید که اینچنین مردم را خرسند کرد؟ آیا به وسیله ی  خدمت صادقانه ، گشایش در امور زندگی ، رفع معضلات اجتماعی ،فرهنگی ، اقتصادی و برطرف شدن فقر از چهره ی آبادان و خرمشهر ، شادی واقعی آنها محقق نخواهد شد؟

– یاور صادق رهبرمعظم انقلاب –  جناب آقای روحانی ؛  آیا اکنون که رسانه های معاند نظام مانند بی بی سی فارسی ، من و تو  و بالاترین به حمایت از جریان داخلی مدعی روشنفکری موضع گرفتند و خواستار برگزاری کنسرت های ساختارشکنانه در آبادان هستند ، ماهیت هدف اینگونه افراد برای شما و سایر مسئولان انقلابی روشن نشده است؟

– جناب آقای دکتر حسن روحانی ، آیا تجربه دین التقاطی اسلامی – آمریکایی در کشورهای مسلمان حوزه خلیج فارس و سقوط مرگبار معنویت و نفوذ فرهنگ های غربی مفسده ساز در آن کشورها نباید مایه ی هشدار جدی به مسئولان و مردم ما بوده ، از وضعیت فرهنگی و دینی کشور مراقبت بیشتری کنیم تا به عواقب ذلت بارشان دچار نشویم؟

جناب آقای رئیس جمهور ؛ ما امضاء کننده گان ذیل ، از خانواده های معظم شهدا،جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان ،بسیجیان ،طلاب ،دانشجویان ، بازاریان و اصناف ، انجمن های فرهنگی و هنری ، اساتید حوزه و دانشگاه ،فرهنگیان ، جامعه ی کارگران ، جامعه ی زنان و اقشار مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر ضمن محکومیت برپایی مراسماتی چون کنسرت های ساختارشکنانه و موهن ، خواستار برخورد جدی دولت محترم و وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسببین اجرای اینگونه برنامه های ضد فرهنگی در شهرهای مقدس آبادان و خرمشهر بوده و اعلام می داریم: فرزندان معنوی امام در این دو شهر ، هرگز اجازه نخواهند داد حرمت این مکان های معنوی به وسیله کسانی که در صدد هستند با مافیای ثروت و سیاست به مقاصد پلید خود برسند ، لکه دار شود.

در پایان به خود و مسئولان کشور اسلامی متذکر می شویم که ملت شیعه  به حضور نورانی صاحب العصر والزمان(عج) حضرت مهدی (ارواحنا فداه) معتقد است و وجود پربرکتش را ناظر بر رفتار و تصمیمات بشریت می داند.لذا صراحتا اعلام می داریم از هر اتفاق نامبارکی که بخواهد ساحت فرزند زهرای اطهر(س) را مورد جسارت قرار دهد گذشت نخواهیم کرد و تا پای جان در برابر آن خواهیم ایستاد.

شایسته است مسئولان جمهوری اسلامی و شخص روحانی و وارسته ی رئیس جمهور محترم این مهم را مورد توجه خویش قرار داده و با احساس تعهد افزون تر نسبت به آرمان های دینی و انقلابی ، از رنجش خاطر قلب نازنین امام حاضر(عج) و نائب برحقش امام خامنه ای(مدظله) پرهیز کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x