تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سواستفاده نماینده قلابی مجلس از تبریزی ها

  • کد خبر : 26856
  • 14 اسفند 1392 - 12:10
سواستفاده نماینده قلابی مجلس از تبریزی ها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان سمت افراد، اقدام به کلاهبرداری میلیونی می‌کرد، خبر داد.

 

کمال مهر: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان سمت افراد، اقدام به کلاهبرداری میلیونی می‌کرد، خبر داد.

صابر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو گزارشات اخیر مبنی بر تماس تلفنی فردی که خود را به عنوان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی معرفی و درخواست کمک مالی به فردی نیازمند را می‌کرد، پلیس آگاهی در این باره تحقیقات لازم را به منظور شناسایی وی به عمل آورد.

وی افزود: پس از شناسایی ۱۱ نفر از مالباختگان به پلیس آگاهی دعوت شدند که در تحقیقات صورت گرفته همگی اظهار کردند فردی طی تماس تلفنی خود را نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی معرفی و درخواست کمک و مساعدت مالی به فردی نیازمند که در بیمارستان بستری بود را می‌کرد. سپس شماره کارت بانکی فرد جاعل را به عنوان نیازمند ارائه می‌کرد.

همگی نیز بر حسب اظهاراتشان برای احیای وظیفه شرعی و انسان‌دوستانه مبالغ درخواستی را به حساب فرد نیازمند واریز می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات فردی به عنوان شاکی اعلام داشت متهم با مدارک جعلی از تعاونی مسکن یکی از نهادهای دولتی با معرفی قلابی مبادرت به فروش قطعه زمینی در یکی از شهرک‌های تبریز کرده که پس از وصول چک خود را مخفی و دیگر به تماس‌های من پاسخ نمی‌داد تا اینکه اطلاع دادند متهم توسط عوامل انتظامی دستگیر شده است.

عباس‌زاده در ادامه افزود: شاکی دیگری نیز عنوان کرد متهم «د- الف» طی تماس تلفنی خود را به مشارالیه نماینده یکی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی معرفی و مبلغ ۶۰۰ هزار تومان با شگرد اعلامی کلاهبرداری کرده است. لذا مراتب به دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان مذکور اعلام شد که نمایندگان حقوقی دفاتر مذکور نیز حاضر و اعلام شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: تمام اتهامات فوق به متهم تفهیم و متهم به کلیه موارد اقرار و بزه‌های انتسابی را قبول کرد، بنابراین پس از تکمیل تحقیقات پرونده مطروحه با پانزده (۱۵) نفر شاکی و کلاهبرداری جمعا ۶۰ میلیون تومان به مراجع قضایی ارسال و متهم به زندان تبریز انتقال یافت.

روزنامه کیهان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x