تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

زوج میانسال قربانی مرد شیشه‌ای

  • کد خبر : 26718
  • 14 اسفند 1392 - 8:18
زوج میانسال قربانی مرد شیشه‌ای

مرد شیشه ای که پس از قتل زن و شوهری، خانه آنها را به آتش کشیده بود روز گذشته دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری اجساد کشف شده زن و شوهری ۵۴ و ۴۰ ساله در داخل خانه آتش گرفته ای به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گزارش شد.

کارآگاهان آگاهی در بررسی های اولیه آثار بر جای مانده از آتش سوزی در صحنه جرم موفق به کشف آثاری در صحنه جرم، که مربوط به صاحبان خانه نبود، شدند.

سازمان آتش نشانی، آتش سوزی را عمدی و پزشک قانونی نیز علت مرگ را اصابت جسم سخت به سر اعلام کرد. کارآگاهان آگاهی مبارزه باجرایم جنایی در تحقیقات تکمیلی خود ردپایی از مرد جوان ناشناسی را  هنگام خروج از منزل قربانیان در ساعت ۵ بامداد کشف کردند.

سرهنگ ” فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه احتمال اینکه این مرد جوان از خویشاوندان این زن و شوهر بوده ظن کارآگاهان را به خود برانگیخت، افزود: کارآگاهان پس از تحقیقات کامل از کلیه خویشاوندان این خانواده به جوان معتاد ۲۹ ساله ای که همسرش با مقتولین رابطه خویشاوندی داشته مشکوک و وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده معتاد به مواد مخدر بوده و در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف کرد، بیان داشت: قاتل علت و انگیزه قتل را سرقت و مصرف بیش اندازه مواد مخدر شیشه اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه قاتل پس از خوراندن آبمیوه آلوده به قرص خواب آور مقتولین را بیهوش کرده و پس از قتل، خانه را با تینر به آتش کشیده است، اظهار داشت: همسر این متهم نیز به جرم همدستی دستگیر و این زوج قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x