تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

قمه کشی مستانه در نیمه‌های شب/فرار اوباش نیمه عریان به بیمارستان هفتم تیر

  • کد خبر : 26436
  • 13 اسفند 1392 - 9:14
قمه کشی مستانه در نیمه‌های شب/فرار اوباش نیمه عریان به بیمارستان هفتم تیر

اوباشی که برای فرار از دست ماموران وارد بیمارستان هفتم تیر شده بودند، پس از درگیری با ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر،ساعت ۳ بامداد امروز برابر اعلام مرکز ۱۱۰فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد عربده کشی و قمه کشی در یکی از محلات شهررری واحد گشت خودرویی کلانتری ۱۳۱ شهرری به آدرس میدان مدرس اعزام شد.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که چند جوان به صورت نیمه برهنه در حالیکه پیراهن های خود را در آوردند و قمه به دست گرفته‌اند میدان  مدرس را مسدود کرده و در حال درگیری و عربده کشی هستند که با رویت گشت با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ متواری و در حال فرار شروع به فحاشی به مامورین انتظامی کرده و با لگد زدن به خودرو گشت قصد تخریب آن را داشتند.

به دلیل حساسیت موضوع عوامل کلانتری با رعایت قانون بکار گیری سلاح با شلیک یک تیر مشقی به صورت هوایی از جان خود و از خسارت به خودرو سازمانی جلوگیری کردند.

در ادامه طی تعقیب خودرو به طور نامحسوس ماموران متوجه شدند که متهمان به داخل بیمارستان ۷ تیر رفته که در همین حین واحد گشت نیز وارد بیمارستان شده که جهت جلوگیری از فرار متهمین درب‌های بیمارستان را بستند تا مانع ازفرار متهمان شوند که در همین حین راننده خودرو پراید به هویت سامان که قصد متواری شدن را داشته دستگیر شده و تعدادی دیگر از افراد را که از دیوارهای اطراف بیمارستان قصد فرار داشتند را به هویت های قادر و حامد که دارای سابقه شرارت می باشند را دستگیر کردند.

ماموران به هنگام دستگیری مجبور شدند با این افراد شرور که با چاقو قصد صدمه زدن و خلع سلاح کردن آنان را داشتند، مقابله کنند و پس از چند دقیقه درگیری این جوانان بازداشت و تحت الحفظ به کلانتری انتقال دهند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت سرهنگ خلیل شهبازی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از دستگیری به پزشکی قانونی جهت تست الکل موجود در خون فرستاده شدند که پس از مثبت شدن تست الکل متهمان هر سه نفر برای تحقیقات بیشتر و دستگیری سایر همدستانشان در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x