تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تکنولوژی های هرجایی!

  • کد خبر : 26407
  • 13 اسفند 1392 - 9:02
تکنولوژی های هرجایی!

این یک ویژگی مثبت است؛ تکنولوژی در هنگام جابجایی به قهرمانانی نیاز دارد که در عین سبکی همچنان توانمندی های شگفت انگیز خود را حفظ کنند. در دنیای امروز، دستگاهی برنده است که به شما اجازه دهد درهمه جا و هر شرایطی نیاز خود را با کمترین زحمت برآورده کنید.

کمال مهر: همه آنها ابعاد کوچکی دارند اما می توانند سریع و دقیق باشند. بعضی هایشان هم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاوم هستند.

این یک ویژگی مثبت است؛ تکنولوژی در هنگام جابجایی به قهرمانانی نیاز دارد که در عین سبکی همچنان توانمندی های شگفت انگیز خود را حفظ کنند. در دنیای امروز، دستگاهی برنده است که به شما اجازه دهد در همه جا و هر شرایطی نیاز خود را با کمترین زحمت برآورده کنید.

مودم برای سیم کارت رایتل

TP-Link 3G Portable Wi-Fi Modem

اگر پوشش دهی رایتل اجازه دهد، با استفاده از سیم کارت های نسل سوم تقریبا در هر جایی دسترسی به اینترنت دارید. اگر تمایل دارید سیم کارت را بدون گوشی تلفن همراه استفاده کنید، این وسیله بی نظیر است. می توانیم سیم کارت را داخل درگاه مخصوص آن بگذارید، دکمه روشن را فشار داده و از اینترنت پرسرعت نسل سوم به صورت Wi-Fi روی سایر وسایل تان استفاده کنید.

گیرنده دیجیتال

X.Vision PCDVB-3100

ما یاد گرفته ایم به کم قانع نباشیم و همیشه بهترین ها را بخواهیم . لازم نیست همیشه دست به ولخرجی بزنیم. گیرنده های دیجیتال ایکس ویژن یک میانبر ساده و دقیق هستند. درست همان چیزی که نیاز داشتیم. آنها برنامه های تلویزیونی را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهند. علاوه بر آن انتخاب های مختلفی را پیش رویمان می گذارند. اجازه داریم برنامه مورد علاقه مان را ضبط کنیم و در همان لحظه به تماشای برنامه ای دیگر بشنینیم. حتی می توانیم دستگاه را طوری برنامه ریزی کنیم که در ساعتی مشخص به طور خودکار روشن شده و برنامه را ضبط کند. برای استفاده از آنها تنها به یک دستگاه کامپیوتر نیاز خواهید داشت. این دستگاه می تواند کامپیوتر روی میزتان باشد یا شاید لپ تاپی که همیشه حتی در سفر به همراه دارید.

پخش کننده چند رسانه ای

WDTV Live HD

کمپانی وسترن دیجیتال آن را به عنوان یک Streaming Media Player عرضه کرده است. اگر بخواهیم ساده حرف بزنیم باید بگوییم وسیله ای است که تلویزیون معمولی را به Smart TV تبدیل می کند. پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری کاربرددوم این دستگاه است. ما دقیقا روی همین ویژگی انگشت گذاشتیم و آن را با کمک کابل HDMI به تلویزیون متصل کردیم. با اتصال USB یا هارددیسک اکسترنال توانستیم فایل های MP4، MKV و بقیه فرمت ها را به همراه مجموعه کاملی از فایل های زیرنویس اجرا کنیم. دستگاه اجازه داد فایل های زیرنویس را عقب و جلو ببریم و رنگ شان را تغییر دهیم.

اسکنر همراه

DocuPen R705 Scanner

قهرمان کوچک ما به کمک پورت USB با انواع رایانه و تبلت متصل می شود و تصاویر یا اسناد را اسکن می کند. وزن این اسکنر فقط ۵۷ گرم است و می تواند ۱۰ سند را به طور پیوسته اسکن کند. رکورد آن در هر دقیقه به ۱۶ سند هم می رسد. از قابلیت های ویژه آن می توانیم به سازگاری با دو سیستم عامل ویندوز و مک، بی نیازی از نصب نرم افزار و برنامه های اضافه اشاره کنیم. حتی قادر بودیم آن را به گوشی های اندروید و اپل متصل کنیم.

شارژر همراه

Sony CP-ELS

یک تلفن هوشمند خوب تلفنی است که از تمامی امکانات برخوردار است اما در کنار آن به باتری قدرتمندی هم مجهز شده باشد. در غیر اینصورت مجبورید هر چند ساعت دنبال یک پریز برق بگردید. خبر بد اینکه فعلا وضع بر همین منوال است. تنها کاری که از دست ما برمی آید شاید صرفه جویی در مصرف انرژی باشد.

راه حل دوم خرید یک باتری اضافه است. ما راه حل عاقلانه تری هم سراغ داریم که در آخرین بازدیدمان از بازار توجه مان را جلب کرد. شارژر همراه سونی با پورت مینی USB کار می کند و برای دستگاه هایی مناسب است که به این پورت مجهز شده اند. چراغ های LED موجود روی بدنه به کاربر باهوش اجازه می دهند برآورد نسبی از وضعیت انرژی موجود داشته باشد.

تنها چیزی که نیاز خواهید داشت ذخیره کردن انرژی به کمک پورت USB کامپیوتر یا برق شهری است. برخلاف نمونه های بنجل موجود، قهرمان می تواند پس از هر بار شارژ، انرژی ذخیره شده خود را به مدت یک سال نگهداری کند.

روتر برای تقویت امواج Wi-Fi

D-Link DIR-505 All-In-One

ممکناست در برخی مکان ها قدرت موج های وای فای اجازه ندهد با تمام توان از اینترنت خود استفاده کنید. هر چقدر که از منبع اولیه دور شوید زور امواج کمتر و کمتر می شود. در چنین مواقعی به نیروی کمکی نیاز خواهید داشت. روتر D-Link می تواند حلال مشکلات باشد. باید آن را مستقیم به پریز برق وصل کنید و دوباره به اینترنت گردی خود ادامه دهید. خوشبختانه خیلی به خرج نخواهید افتاد.

بهترین برای مسافرت

Jabra Classic

Jabra سلطان بلامنازع هدست های بلوتوث از کاربران فارسی زبان دلبری کرد. آنها مدتی پیش از تولید هدست بلوتوثی ویژه کاربران فارسی خبر داده بودند که حالا در دسترس است. این وسیله یک Jabra Classic قدیمی است که کمی به روز شده و سه، چهار جمله فارسی می گوید. به همین خاطر قیمت آن ۳۰ هزار تومان بیشتر است.

بهترین برای هواداران سونی

Wireless NFC SRS-BTV5

اسپیکرهای بدون سیم جدید سونی با استفاده از قابلیت NFC گوشی کار می کنند. آنها به اندازه یک تخم مرغ کوچک هستند. با اینحال به اندازه تمام اسپیکرهای قبلی سونی کیفیت مطلوبی ارائه می دهند. پس از هر بار شارژ کامل می توانند ۵ ساعت مداوم موسیقی پخش کنند. هنگامی که گوشی موبایل به این بلندگو وصل باشد و زنگ بخورد، می توان به تماس پاسخ داد. تنها ایراد آنها قیمت بسیار بالایشان است؛ حدود ۳۷۰ هزار تومان.

بهترین برای شیک پوش ها

ریش تراش F7800 مجهز به تکنولوژی اصلاح سه گانه ضد حساسیت است. دو فویل مجزا دارد که در بین آنها یک خط زن طراحی شده است تا با کمک گرفتن از سری متحرک راحت تر موهای بلند را اصلاح کند. همچنین دستگاهدارای خط زنز دقیق برای اصلاح خط ریش است که با تیغه ای از جنس تیتانیوم حمایت می شود.

یک نمایشگر LCD هم روی بدنه وجود دارد که میزان شارژ را نشان می دهد. سری ماشین را می توان شست. تیم طراحی روی بدنه یک سیستم ضدلغزش تدارک دیده اما مهمترین ویژگی آن «رمینگتون ایکس» است که با چهار مشخصه پیشرفته، باعث می شود اصلاح سریع تر و دقیق تری در ناحیه گردن داشته باشید.

بهترین برای انرژی پاک

ساعت دیجیتالی Youth Digital، بدنه ای از جنس پلاستیک دارد اما مهمترین ویژگی آن استفاده از باتری خورشیدی است. این باتری توسط سیستم هشداردهنده کمبود میزان شارژ مجهز شده است تا در صورت نیاز کاربر را مطلع کند. مقاومت ساعت در برابر آب بسیار زیاد است و به لطف داشتن استانداردهای جهانی Tripple G Resist، در برابر فشار هم مقاومت خواهد کرد. کاسیو می گوید ساعت حتی می تواند جلوی ضربه های وارده یا سقوط از ارتفاع بایستد.

روزنامه هفت صبح
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x